朋友與朋友之間, 有著so 或者係唔使錢嘅嘢, 就更係一定會互相通知架啦, 但係如果你其中有d朋友, 只係接收你嘅嘢, 而佢係唔會放料出嚟, 咁你地會點呀?
我個人真係好慷慨, 逢係有d咩, 都會大事宣揚, 因為有so就更係益下大家啦, 自己又唔會蝕底嘅, 就算我發現嗰樣嘢係底買、又唔係貴, 我都會買嚟氹下d朋友仔開心, 不過, 當你發現你以為人地都會咁對你嗰時, 尤其係你expect 嘅朋友都會係咁嗰時, 但係佢就從來都唔會做你想佢做嘅嘢, 你就會好失望......
我想問下, 乜我咁諗, 係唔係好戇居呢? 我只不過有嘢益人, 都想人地有嘢益下我, 何況, 我又唔係要佢送比我, 只係單聲啫?????
仲有, 就算我朋友送左好多某一d嘢比我, 我都未必要派比人架嘛, 唔比我自己都有用嘅咩! 點解都要分一杯羹架???!!!
沒有留言:
張貼留言