http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
呢個曵豬, 今日終於自己可以係張床到扶住, 企左起身喇! 不過, 因為初次起步, 企左幾次之後, 就不停係咁跳, 喂, 你好 high 咩, 不過可能因為興奮過頭, 跟住就.........
你可唔可以唔好咁百厭得唔得! 好彩我地係到啫, 如果唔係, 邊個嚟救你呀~
滕滕等你救時都冇喊喎, 叻仔! 上次熙熙攝咗隻腳係條欄, 喊到豬頭咁呀![版主回覆12/28/2009 11:33:00]佢呀, 撞到個咀流血, 佢到只係喊左兩聲咋! 死啦, 佢開始嚟料喇, 大獲!
佢下次會唔會覺得得意就時時都咁做架...[版主回覆12/28/2009 11:34:00]我諗佢暫時都未覺得呢件係得意事嚟嘅, 因為佢都仲識得求救!
不如將圍欄攝係床褥下面,咁咪唔會叉隻腳出黎囉,bb再大少少咁叉出黎嘅話就好危險架喇[版主回覆12/28/2009 11:34:00]冇用架! 之前都試過架喇, 都比佢整番出嚟!
咁有無辦法將圍欄變窄啲呀?[版主回覆12/28/2009 15:31:00]整咩都冇用, 佢而家開始百厭喇!!!
我想問你個床圍係邊度買呀, 好似好挺身咁, 我想買返個呀![版主回覆01/01/2010 10:46:00]呢SET嘢, 係我朋友係美國買, 寄番嚟送比滕滕架! , 你知嘛, 係JUSCO買嗰SET 嘢個床圍, 比我掉左喇, 因為"冧"哂, 所以呢, 你話HK d 嘢, 真係幾唔掂!
我就係想講, 我係jusco買嗰套, 好快就俾阿仔整冧咗, 冇叉用架![版主回覆01/01/2010 23:07:00]我掉都掉唔切呀! 因為冧左落嚟, 有時怕個囝瞓到半夜, 焗親佢呀!
咁香港邊度有得賣呀?
哈哈,好搞笑! 心心以前都試過[版主回覆01/07/2010 09:05:00]佢開始奀皮喇!
滕滕等你救時都冇喊喎, 叻仔!
回覆刪除上次熙熙攝咗隻腳係條欄, 喊到豬頭咁呀!
[版主回覆12/28/2009 11:33:00]佢呀, 撞到個咀流血, 佢到只係喊左兩聲咋!
死啦, 佢開始嚟料喇, 大獲!
佢下次會唔會覺得得意就時時都咁做架...
回覆刪除[版主回覆12/28/2009 11:34:00]我諗佢暫時都未覺得呢件係得意事嚟嘅, 因為佢都仲識得求救!
不如將圍欄攝係床褥下面,咁咪唔會叉隻腳出黎囉,bb再大少少咁叉出黎嘅話就好危險架喇
回覆刪除[版主回覆12/28/2009 11:34:00]冇用架! 之前都試過架喇, 都比佢整番出嚟!
咁有無辦法將圍欄變窄啲呀?
回覆刪除[版主回覆12/28/2009 15:31:00]整咩都冇用, 佢而家開始百厭喇!!!
我想問你個床圍係邊度買呀, 好似好挺身咁, 我想買返個呀!
回覆刪除[版主回覆01/01/2010 10:46:00]呢SET嘢, 係我朋友係美國買, 寄番嚟送比滕滕架!
, 你知嘛, 係JUSCO買嗰SET 嘢個床圍, 比我掉左喇, 因為"冧"哂, 所以呢, 你話HK d 嘢, 真係幾唔掂!
我就係想講, 我係jusco買嗰套, 好快就俾阿仔整冧咗, 冇叉用架!
回覆刪除[版主回覆01/01/2010 23:07:00]我掉都掉唔切呀! 因為冧左落嚟, 有時怕個囝瞓到半夜, 焗親佢呀!
咁香港邊度有得賣呀?
回覆刪除哈哈,好搞笑! 心心以前都試過
回覆刪除[版主回覆01/07/2010 09:05:00]佢開始奀皮喇!