http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
呢兩日都唔知仲乜, 成日都睇唔到個 IP CAM!!!
滕滕, 媽咪好卦住你呀~
唔怪得之你果晚同我講好掛住肥bb啦~[版主回覆12/31/2009 09:34:00]都唔知咩事, 打去cs都冇人聽, 真係好想頂佢個肺!!!
係唔係個工人整鬼壞左呀~~~~特登整鬼壞~咁佢就可以大玩特玩啦~[版主回覆12/31/2009 14:07:00]佢嗰次比我小完佢之後, 而家個cam有咩事, 佢第一時間打比我啦! 我今日問過cs嗰邊, 佢話可能個router setting有事喎.......唉, 麻鬼煩!!! 今日我番去就要整整佢喇!!!
唔怪得之你果晚同我講好掛住肥bb啦~
回覆刪除[版主回覆12/31/2009 09:34:00]都唔知咩事, 打去cs都冇人聽, 真係好想頂佢個肺!!!
係唔係個工人整鬼壞左呀~~~~特登整鬼壞~咁佢就可以大玩特玩啦~
回覆刪除[版主回覆12/31/2009 14:07:00]佢嗰次比我小完佢之後, 而家個cam有咩事, 佢第一時間打比我啦!
我今日問過cs嗰邊, 佢話可能個router setting有事喎.......唉, 麻鬼煩!!! 今日我番去就要整整佢喇!!!