2009年12月18日 星期五

恭喜你呀!

今晚去左個小學同學(+舊情人)個WEDDING PARTY, 好開心見到佢結婚! 但係又唔係好開心, 因為佢老婆都唔係好靚啫, 起碼我覺得我應該好過佢吖!


好囉, 起碼唔使成日吊兒郎當啦, 搵番個人, 唔使成日都唔知點咁! 見到佢同佢老婆咁恩愛, 個心都好開心! 因為大家而家都個快樂家庭喇!!!


 


沒有留言:

張貼留言