http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今晚去左個小學同學(+舊情人)個WEDDING PARTY, 好開心見到佢結婚! 但係又唔係好開心, 因為佢老婆都唔係好靚啫, 起碼我覺得我應該好過佢吖!
好囉, 起碼唔使成日吊兒郎當啦, 搵番個人, 唔使成日都唔知點咁! 見到佢同佢老婆咁恩愛, 個心都好開心! 因為大家而家都個快樂家庭喇!!!
沒有留言:
張貼留言