http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
呢支藥膏, 就係我之前同個BLOG友提過嗰隻, 如果亞B因為口水、出汗而攪到塊面、條頸硬硬地、爆爆地、好多一粒一粒, 又或者比蚊、虱咬, 用呢隻藥膏真係幾OK!
如果其實口水攪到塊面一撻撻, 花士令都已經OK, 但係比蚊咬, 都冇理由搽花士令卦!所以藥房個亞哥就推介左呢隻, 用左一晚都已經退左好多喇! 佢貼住一支$45, 但係唔知點解今次收左我 $30, 唔通化左妝, 個樣冇咁衰, 所以計平左我...........
等我都記低呢隻藥膏先~
等我都記低呢隻藥膏先~
回覆刪除