http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
自從滕滕出左上面嗰4隻牙之後, 一日一日咁開始大隻, 但係越大隻, 滕滕就越奇怪.......點解?! 佢咬牙呀!!!
我真係頂佢唔順, 乜咁細個BB, 都會咬牙嘅咩???!!! 仲要係一下一下咁沙沙聲!!!
喂! 靚仔, 你好學唔學喎! 你係邊樹學番嚟架?! 我瞓左覺嗰時, 你已經都瞓左架啦, 冇理由你會聽到媽me架喎!!!
媽媽~你有所不知啦~我起你肚肚度時都學左啦~只不過出世果時未有牙仔,所以咩都做唔到俾你看咋~你唔好怪我呀~你自己改左先啦~[版主回覆12/06/2009 22:55:00]真係好學唔學, 曵豬豬 !!!
咁細個就磨牙? 老人家就話磨牙代表肚內有蟲 醫生就話神經緊張 我成日都磨牙,但兩樣都唔係[版主回覆12/07/2009 11:58:00]緊張就應該冇佢份啦, 有蟲.......唔係嘛 ?! 佢唔係瞓緊磨架, 係喺佢冇嘢做嗰時磨架!
咁你買啲手指餅比佢咬啦,BB牙痕嘛[版主回覆12/07/2009 23:06:00]佢唔係好肯食呀, 正一怪B嚟架!
咁比啲嘢比佢咬下囉[版主回覆12/07/2009 23:37:00]佢嘅興趣, 而家係咬人 !!!
媽媽~你有所不知啦~我起你肚肚度時都學左啦~只不過出世果時未有牙仔,所以咩都做唔到俾你看咋~你唔好怪我呀~你自己改左先啦~
回覆刪除[版主回覆12/06/2009 22:55:00]真係好學唔學, 曵豬豬 !!!
咁細個就磨牙?
回覆刪除老人家就話磨牙代表肚內有蟲
醫生就話神經緊張
我成日都磨牙,但兩樣都唔係
[版主回覆12/07/2009 11:58:00]緊張就應該冇佢份啦, 有蟲.......唔係嘛 ?! 佢唔係瞓緊磨架, 係喺佢冇嘢做嗰時磨架!
咁你買啲手指餅比佢咬啦,BB牙痕嘛
回覆刪除[版主回覆12/07/2009 23:06:00]佢唔係好肯食呀, 正一怪B嚟架!
咁比啲嘢比佢咬下囉
回覆刪除[版主回覆12/07/2009 23:37:00]佢嘅興趣, 而家係咬人 !!!