2009年12月29日 星期二

我真係忍唔住喇!!!

個胃已經係星期六夜晚開始唔妥, 唔知係唔係25号 BBA嗰時, 老公燒左隻尤魚比我食, 好似唔係好熟, 所以 lai左嘢呢......哎呀! 我個胃頂到好行呀!


我尋日朝早都頂唔係好順, 因為知道尋晚約左出去食飯, 但係食左藥都仲好頂下, 有多胃氣, 又食唔落, 至到而家, 好似又好肚餓, 所以我忍唔住, 開左包粟一燒食呀  !!!


死未! 如果你一陣個胃痛, 就唔好同人講你食左包粟一燒, 因為係 - 抵死 !!!


3 則留言:

  1. 點解肚餓要食粟一燒嘅?
    [版主回覆12/30/2009 11:30:00]因為好耐冇食過粟一燒喇, 同埋得薯片同粟一燒比我撰, 咁我就撰左粟一燒囉!

    回覆刪除
  2. 咩味呀?
    食咗之後無咩事吖嘛?或者有無好返啲?
    [版主回覆12/30/2009 14:42:00]好似係bbq味, 食左都係咁.....而家都仲係咁......頂頂地.......頂到今時今日........

    回覆刪除
  3. 咁不如食消化餅吖

    回覆刪除