2009年12月8日 星期二

想死!!! 真係嚇死我!!!

今晚去完奶奶到食飯番嚟, 就安排左我去沖涼先, 亞dee就同滕滕換衫, 跟住我就餵奶!


因為亞dee手腳慢, 所以我沖完涼出嚟, 佢都係未換好衫, 所以我就預備定支奶入房, 等佢幫滕滕換完衫褲之後, 就餵佢!


好彩我入得去快!!! 因為亞dee放左滕滕係我地張床到換片換衫, 跟住我一入到房, 亞dee就望住我, 問我滕滕換邊條褲瞓覺, 就係係呢一刻, 滕滕已經係張床到720度轉左兩個圈, 跟住就已經去到床邊, 預備跌落床!!!


想死呀!!! 幫個囝換衫緊都睇唔到!!! 乜唔係3隻眼都要望住佢嘅咩!!! 好彩我入得去快啫, 如果唔係, 滕滕已經係個地下到啦!!!


真係嚇死我, 嚇死我!!!  呢個老豆都唔知咩老豆, 同個囝換緊衫, 都睇唔到, 真係離晒譜!!!


3 則留言:

  1. 男人 ! ! ! 我返到屋企MANGO無晒水. 芒爸都係話佢睇唔到架!!
    [版主回覆12/11/2009 12:32:00]佢地對眼同耳仔一樣, 都係選擇性接收!!!

    回覆刪除
  2. 叫佢雨次預備好啲衫褲先啦,咁樣好危險喎
    [版主回覆12/14/2009 12:02:00]所以已經比我鬧到佢九彩!

    回覆刪除
  3. 真係睇少眼都唔得呀?唔知d男人係咪要見到個仔跌落床先識驚嘅呢?
    [版主回覆12/16/2009 15:53:00]我一接住個囝嗰時, 佢都好驚, 因為我係咁鬧佢, 佢一句都冇出過聲, 所以佢應該下次唔會........

    回覆刪除