今晚去完奶奶到食飯番嚟, 就安排左我去沖涼先, 亞dee就同滕滕換衫, 跟住我就餵奶!
因為亞dee手腳慢, 所以我沖完涼出嚟, 佢都係未換好衫, 所以我就預備定支奶入房, 等佢幫滕滕換完衫褲之後, 就餵佢!
好彩我入得去快!!! 因為亞dee放左滕滕係我地張床到換片換衫, 跟住我一入到房, 亞dee就望住我, 問我滕滕換邊條褲瞓覺, 就係係呢一刻, 滕滕已經係張床到720度轉左兩個圈, 跟住就已經去到床邊, 預備跌落床!!!
想死呀!!! 幫個囝換衫緊都睇唔到!!! 乜唔係3隻眼都要望住佢嘅咩!!! 好彩我入得去快啫, 如果唔係, 滕滕已經係個地下到啦!!!
真係嚇死我, 嚇死我!!! 呢個老豆都唔知咩老豆, 同個囝換緊衫, 都睇唔到, 真係離晒譜!!!
男人 ! ! ! 我返到屋企MANGO無晒水. 芒爸都係話佢睇唔到架!!
回覆刪除[版主回覆12/11/2009 12:32:00]佢地對眼同耳仔一樣, 都係選擇性接收!!!
叫佢雨次預備好啲衫褲先啦,咁樣好危險喎
回覆刪除[版主回覆12/14/2009 12:02:00]所以已經比我鬧到佢九彩!
真係睇少眼都唔得呀?唔知d男人係咪要見到個仔跌落床先識驚嘅呢?
回覆刪除[版主回覆12/16/2009 15:53:00]我一接住個囝嗰時, 佢都好驚, 因為我係咁鬧佢, 佢一句都冇出過聲, 所以佢應該下次唔會........