尋日個中學同學結婚, 去左飲! 不過, 呢餐party真係我咁大個女, 覺得最攪笑嘅一次!
張貼寫住九時入席, 咁我同另外一個同學, 就八點到到, 好正常一去到, 就更係搵個同學影相啦, 因為都要証明一下, 我有到過架嘛! 不過, 去到, 就好似唔係好覺個新娘子係邊, 等下等下....等下等下, 都已經同個同學講, 點解個新娘唔見左人嘅, 可能去左換衫啫, 又再等下等下.....等下等下, 等到八點九, 我就忍唔住, 問坐係門口嗰個靚女: "請問, 點解個新娘子咁耐都唔見左人嘅, 好似唔見左半個鐘有多喎, 換衫都唔係換咁耐嘛???" 跟住個靚女就話: "哦, 佢唔係換衫呀, 佢只不過係新娘房, 等緊九點出場呀!"
吓! 唔係嘛!!! 我都係第一次見, 入席之前, 個新娘乜唔係招乎朋友, 出嚟影相嘅咩, 而係係裏面, 等派彩???!!!
其實, 本身中途已經好冇引, 因為雖然全枱大部份都係同班同學, 不過同班同學嗰d, 大家跟本好似當唔識咁, 反而坐係我另外一邊格離嗰個, 係佢地F6 &7嗰時嗰D repeater, 好似仲正常過我d同班同學! 起碼都有d計傾, 因為佢係我小學同學個家姐嚟!
好喇! 到個新人敬酒喇, 個同學就話: "好耐冇出嚟食飯喇! 得閑攪下gathering吖!".........好耐冇食飯? 真係! 我結左婚咁多年, 之後都好似出過嚟一次, 而嗰一次, 就係有個同學係加拿大番嚟先出過嚟, 之後搵佢, 都話好忙! 咁好心啦, 雖然識左咁多年, 唔好扮好有heart, 好有feel先得架! 仲同我講, 叫我帶個囝出嚟比佢見!!!
喂, 我生左, 我坐緊月嗰時, 唔係你嚟探下我嘅咩? 如果唔係要還人情責, 我諗我都唔係好想去, 因為淨係見佢呢埋係新娘房唔出嚟, 就知佢神化啦! 呢d人咁神化, 講真, 真係同我唔係好啱feel!
沒有留言:
張貼留言