http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
自從上次同表姐係大陸掃貨買衫仔, 順便買左條60蚊嘅揹帶之後, 之前combi嗰條,就已經好似孤兒仔咁, 比我掉埋左一邊, 次次出親去, 都唔會要佢!
雖然條布揹帶係大陸貨, 但係揹左成day, 條腰骨就冇好似combi嗰條, 好似唔係自己咁!
所以唔係一定有牌子就係好嘢, 而且平嗰條個款都唔差架, 但係衰就衰在條布帶唔適合初生囉!
最緊要係用得舒服,牌子只係虛榮啫[版主回覆12/07/2009 12:02:00]諗住貴D, 應該都有佢個價值, 可惜, 佢另我失望...........
你有冇試過台灣出咗條帶, 好似印尼咩帶咁架, 可以分散重量去盤骨, 唔駛條腰負荷咁重架![版主回覆12/17/2009 14:16:00]我唔知呀~ 不過呢條國產貨都已經好舒服喇!
得閒影張相嚟睇吓呀, 你應該介紹埋俾小b媽用喇![版主回覆12/17/2009 15:52:00]我諗住如果再去, 我就問下你地要唔要!
好用就梗係要喇~
最緊要係用得舒服,牌子只係虛榮啫
回覆刪除[版主回覆12/07/2009 12:02:00]諗住貴D, 應該都有佢個價值, 可惜, 佢另我失望...........
你有冇試過台灣出咗條帶, 好似印尼咩帶咁架, 可以分散重量去盤骨, 唔駛條腰負荷咁重架!
回覆刪除[版主回覆12/17/2009 14:16:00]我唔知呀~ 不過呢條國產貨都已經好舒服喇!
得閒影張相嚟睇吓呀, 你應該介紹埋俾小b媽用喇!
回覆刪除[版主回覆12/17/2009 15:52:00]我諗住如果再去, 我就問下你地要唔要!
好用就梗係要喇~
回覆刪除