2009年12月23日 星期三

Merry Christmas!!!!


3 則留言:

  1. 緣份BB已駕到2009年12月24日 上午9:23

    聖誕節快樂呀!滕滕媽一家

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2009年12月24日 上午10:44

    我想問初生bb要用幾多包NB呀?我買了三包呀!夠嗎?
    [版主回覆12/25/2009 15:06:00]MEYYR CHRISTMAS TOO  !!!
    初生BB換片好密架, 因為好多胎屎架! 我之前就每兩個鐘到就同佢換一條架, 有時唔止架, 因為如果唔同佢換, up住個pat pat, 好容易起疹架, 到時, 又要去睇dr架喇!
    所以一日都換成 12-14條架, 有時同佢換緊片, 佢又痾d出嚟, 所以有時同一時間, 又再換多一條! dr 教我, 如果每次同佢換片, 都要搽花士令係個痾cc嗰到, 同埋大屁兩側, 咁起疹機會又細d架喇! 
    滕滕嗰時, 要到成個半月先換細碼, 所以你而家見平, 可以買多d! 由其係頭嗰大半個月, 可以買d平嘅, 因為好多胎屎而換得密, 就可以唔使用咁貴, 到左大半個月之後, 痾得冇咁多, 可以換隻好d, 等佢著得舒服d!

    回覆刪除