今日係boxing day, 原本諗住老公可以陪埋我地今日, 點不知佢話約左人食飯! 我都唔明, 有家庭, 唔係第一時間陪老婆仔女嘅咩??? 老公話佢亞sir 約左食飯冇得推喎! 跟住佢又話已經陪左我地兩日, 就算出街都唔過份喎!
佢話亞sir約左食飯, 我唔信囉! 乜亞sir 唔使陪屋企人嘅咩??? 就算佢話因為轉更, 亞sir 先可以約食飯, 但係我都係唔信囉!!! 以前未生, 老公都唔會咁樣講大話去玩, 而家轉左呢間公司, 就開始講大話唔知去左邊! 雖然唔係成日都係咁, 但係我都好唔like囉!!!
22/23号, 我已經開始頭痛, 日日食頭痛藥! 真係想唔食, 不過唔食就越嚟越痛, 瞓著左都仲係痛緊! 不過, 咁樣都好, 食咁多藥, 但願我可以慢性自殺早d死, 冇眼睇咁多!
其實結咗婚都可以有自己私人時間嘛,你又唔好咁執著,只要你老公唔係去滾咁咪得囉
回覆刪除我有日睇唔知咩電視節目,話個啲成藥會留係身體起碼5年架,你真係唔好食咁多喇,不如你嘗試下了解點解會頭痛,先搵出病源,再去醫治啦
你呀,仲有個滕滕架,講咩死啫,年尾唔準講呢啲唔吉利說話呀~~~
[林林回覆12/28/2011 16:51:05]你唔好咁諗啦,你竟然了解你老公,咁知道佢唔會亂黎就得啦,男人啲嘢,我都唔係好明...因為有時我仲爛玩過我老公:p
[版主回覆12/28/2011 15:44:09]氹我想我舒服d就係咁講囉, 不過我知道佢地多數會係去飲酒囉! 其實我老公份人係點, 我都好清楚, 因為佢本身都唔係鐘意去滾, 不過有時有d嘢, 自己都好難解釋點解會咁, 去得多, 有機會可能明明冇事都變有事, 世事嘅嘢好難講.........
[林林回覆12/28/2011 12:14:11]咁去大陸都可以只係飲飲食食架啫^^
[版主回覆12/28/2011 12:04:51]我唔會咋佢形話佢出去, 因為我自己都會出去, 不過佢自從轉左呢間公司, 一個月總有一日係搵唔到佢, 我估, 佢係同佢d同事去左大陸.............
妳....就係因為哩件事唔開心?!!
回覆刪除