今朝, 我又對住馮小姐反眼喇! 我唔知佢知唔知我反佢眼, 不過我就真係反爆左囉!
個packing list draft, 個客通知round up左個total sum錯, 咁我就叫佢改啦, 通知左佢過左一陣, 佢走嚟同我講因為round up係excel個format整到咁, 佢問我點喎!
大佬, 都唔係第一日出嚟做嘢架啦, 咁個format round up左就變左唔係actual 個數, 咁而家個客要actual 個figure, 咁你話點吖!
我唔明, "咁點呀?"點解都可以問得出口! 原因就只有一個, 就係個腦唔想轉! 小學生學excel 都知道點做, 成四十歲人, 之前識, 點解而家唔識???
我同老闆講番呢件事, 我問佢, 如果係佢, 佢會出咩反應! 我同老闆講, 呢個問題跟本就唔應該問得出口! 老闆聽到我係到"發盧so", 佢以往會叫我原諒馮小姐因為馮小姐蠢過隻豬, 但係今次佢冇, 所以我見佢咁嘅反應, 我就食住上, 同老闆講, 如果有一日我真係頂佢唔順, 我真係會叫佢唔好做! 因為冇理由咁基本嘅嘢, 都唔同腦去咁, 如果下下我都要step by step咁同佢講, 咁請佢番嚟跟本就冇意思!
而老闆, 就比左signal我, 意思係我真係頂佢唔順, 我想點就點, 順住我去!
其實我忍佢, 係因為馮小姐中文又唔叻, 英文又唔掂, 如果我唔要佢, 佢跟本係出面搵唔到萬一蚊個月!
佢而家仲生埋個仔, 冇左份工, 佢真係好慘! 但係佢唔慘, 就係我慘, 因為我已經訓導過佢一次, 而家又再嚟, 我唔知我幾時可以頂佢唔住!
嘩! 難題 o黎 wor! 呢 d 心狠手辣既決定, 理性與感性既抉擇...... 真係好難諗呀!!!
回覆刪除[版主回覆12/11/2011 00:33:07]真係好難抉擇, 除非佢真係迫到我走頭無路!