2011年12月16日 星期五

呢個moment!


次次我睇到呢個moment..........




我都好想抄左個工人!  老公之前都同我投訴過個工人唔同滕滕玩, 各有各! 耐唔耐就係咁!

我都唔明, 又係個工人自己話鐘意湊小朋友, 但係睇到呢個環境, 我真係唔覺囉! 

個工人出年5月就到期, 我呢排都係到爭扎當中, 究竟換唔換過一個好! 換左就怕仲死, 唔換, 我又唔想睇見滕滕咁~

5 則留言:

  1. 好難架喎. 我老闆如果要我好乖咁做足9個鐘野, 都無可能 (佢地仲要隨時on call)
    佢地離鄉背井, 間中托下頭, 思下鄉, 就隻眼開囉... ^@^
    [版主回覆12/19/2011 11:35:13]我知道好難, 不過呢個工人, 唔係成日都好有心機同隻豬仔玩架! 其實我明我知, 而且唔係自己仔, 又冇血緣關係, 但係佢自己當初話想湊bb架, 個agent先轉佢過嚟我到, 以為佢好有愛心, 點不知跌眼鏡!

    回覆刪除
  2. 即係咁...個工人會唔會同滕滕玩到攰抖一抖咋?
    [版主回覆12/20/2011 16:35:26]唔問啦, 擺明係我唔比仍玩電話上網, 咁佢咪去發夢囉!
    [林林回覆12/19/2011 14:00:43]5分鐘又唔係好耐,不過你有無問過佢發生咩事呀?還是係休息一陣呢?
    [版主回覆12/19/2011 13:49:19]你都睇到張相啦, 佢真係發緊夢架! 我計過時, 佢發左都有5分鐘架!
    [林林回覆12/19/2011 12:43:26]發夢=.="而家啲工人真係嘆~
    [版主回覆12/19/2011 11:33:06]唔係! 佢好多時都尤得滕滕自己玩, 佢自己係就係到發夢!

    回覆刪除
  3. 好難成日好 high 咁玩 ga bor. 因為聽得太多恐怕野, 可以就算啦~
    [版主回覆12/19/2011 11:32:04]我知道唔係下下都要high, 我自己都唔可以啦, 不過, 我呢個工人, 真係睇得出佢冇乜耐性對小朋友, 短暫時間就可以!

    回覆刪除
  4. 可能係咪咁o岩呢刻比你睇到咋?
    [版主回覆12/23/2011 18:07:43]唔係呀, 佢周不時都係咁架!

    回覆刪除
  5. 工人呢家野...鐘意同小朋友玩要當係bonus嚟....一年一劑咁wakaka...
    [版主回覆12/27/2011 22:42:53]唔好咁啦~ 我唔想呀~! 我都聽過有D係好鐘意小朋友架, 可唔可以比我遇下呀???!!!

    回覆刪除