2011年12月11日 星期日

一個迷!!!


今朝, 我叫馮小姐入嚟, 同佢傾左一陣, 原本我已經諗好晒點樣同佢講, 如果佢再係咁, 我就叫佢唔好做喇, 不過............

我一話佢做嘢越嚟越有問題, 當時馮小姐個反應係"吓?!"

我話佢, 有乜理由excel round up 嗰到出嚟4捨5入左, 小數點之後個figure 唔同左, 就問"咁點呀?", 係唔係以為舊公司, 佢都係樣樣嘢, 做到每個step都走去問佢亞媽"咁點呀?", 冇理由個腦諗都唔諗, 就問"咁點呀?"

馮小姐答我, 都未遇過excel 4捨5入唔同左呢個問題, 佢話佢當時都唔識應該點做, 因為佢整嚟整去, 個total sum都唔啱, 所以當時好亂又好驚, 因為怕我話佢咁簡單都整唔到!

同埋, 佢又話, 因為係我之前叫佢用excel裏面d 加減乘除嘅function, 所以佢怕我鬧, 佢唔敢就咁直接打個數入去!

大佬, 佢個人真係蠢過隻死鬼左嘅豬囉! 就算係我叫用excel 嗰d function, 但係凡事都有例外架嘛, 唔通我叫你唔好跑, 明明見到架巴士就嚟開喇, 都唔跑過去咩! 咁唔通有100個數字要加埋, 下下都用計數機咩!

我又解釋比佢聽, 佢下下都好似唔用個腦去諗, 就走去問"咁點呀", 某個程度上, 都幾討人厭囉! 因為我話佢,我唔明白點解佢之前係舊公司咁多嘢做, 佢都可以一路一路去做, 識得下個step可以點, 但係點解而家唔可以吖? 做人冇進步都已經唔係一件好事嚟, 唔進步仲要退步? 同埋, 我仲話, 如果我次次都下下教晒你應該點點點, 然後又點點點, 跟住又點點點, 咁不如我唔使要你, 我自己做埋好過喇!

馮小姐同我講, 佢做每樣嘢, 佢都係比心機好做, 唔係求其比左我就算, 因為佢怕比我鬧佢, 呢樣做唔好, 嗰樣又做唔好!

去到呢個位, 我又講唔出叫佢唔好做喇! 因為佢一路聽我講之餘, 我有比佢解釋, 而佢嘅表現, 顯示出佢真係, 我叫佢做乜佢就做乜, 我叫佢唔好咁佢就唔好咁, 跟足晒我, 不過就係因為咁, 先知道佢蠢撚到連轉彎都唔識!

請問, 有冇嘢可以打通佢任篤二脈架???

1 則留言:

  1. 不如...不如...你要求自己唔好轉得咁快先啦,哈哈哈哈哈哈
    叫佢玩啲腦筋急轉彎啲games得唔得呀?
    [版主回覆12/19/2011 12:09:48]thank you!!!
    [林林回覆12/19/2011 11:27:45]哈哈哈,比如得好喎~~~
    [版主回覆12/19/2011 11:24:43]咪就係囉! 明明一個係洗廁所嘅, 就點可以叫佢講英文見客呢!
    [林林回覆12/17/2011 09:44:38]唔同level就好難就嘅?
    [版主回覆12/16/2011 15:45:12]我唔可能就佢咁多架喎! 佢又蠢又懶又死撐, 仲要轉唔到! 邊到得嚟就得咁多呀!!!

    回覆刪除