2011年12月31日 星期六

倒數之夜!


今晚好開心可以去到個好朋友屋企食飯+倒數! 佢仲細心到整左個menu比我睇,問下我邊樣滕滕唔啱食, 佢就轉喎! 真係離晒大譜, 整左個menu比我睇!





隻豬仔, 真係氹到個朋友仔& ANTIE暈, 係咁攪住~!






之所以呢, 佢兩個就不停咁話滕滕真係好乖好得意好抵錫喎! 更係啦, 佢曵你地又睇唔到呢!

咁就過左一年喇, 時間過得好快!  希望我呢個好朋友, 可以快D生番個啦!

2 則留言:

  1. 滕滕高咗好多好多呀~~~
    [版主回覆01/05/2012 16:44:38]所以, 我話唔覺, 就係咁解囉.....!
    [林林回覆01/05/2012 15:29:47]8-9mm...=.="
    [版主回覆01/05/2012 15:16:43]高左好多........其實我日日見住佢真係唔多覺! 同埋, 我有同佢度高, 佢呢兩個月, 都係高左8-9mm咋~

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2012年1月4日 晚上8:35

    滕滕真係識做, 笑得甜之餘仲肯攬住。唔霖都唔得啦 :)
    [版主回覆01/05/2012 15:15:59]佢仲係無啦啦跑去antie到攪住人地先架! 真係唔知道佢仲咩無啦啦咁熱情呀!

    回覆刪除