今日3個耆英入晒嚟, 有小小覺得好嘈, 因為佢地有時會不自覺咁爭孫! 雖係爭, 不過佢地都好禮讓咁爭嘅!
亞爸亞媽入嚟, 我都尋晚已知, 奶奶入嚟, 都係今日下午先睇到! 奶奶入嚟, 唔知點解有d覺得煩煩地, 因為佢上次嚟又講, 佢個細路佬個孫, 去飲茶又點點點喇, 上次我都忍唔住同左佢講, 你講過啦, 去飲茶見到又新嘢就要食新嘢嘛!
奶奶其實對我都幾好, 但係佢真係好很長氣囉! 同一樣嘢, 不停咁講, 講完又講, 講完又講, 每個人都有頂唔順嘅一刻架! 忍下忍下, 佢已講左幾個月同一樣嘢, 次次都要我認佢, 咁我都有頂唔順嘅一日架!!! 我唔知應該可以點同佢講, 佢先至唔好再講, 因為我真係聽左百九幾次喇!!!
唯一好處, 就係亞爸亞媽今日都係到, 奶奶唔使再單對單咁同我講嘢, 起碼老豆老母係到, 我就可以當聽唔到, 唔使一定要認奶奶!
妳對老人家既忍讓 / 耐性真係要比個讚妳!!!!
回覆刪除妳應左咁多年, 真係好好架啦.....
[版主回覆12/30/2011 10:23:43]可能係老爺死左, 奶奶好很悶都唔定!
奶奶真係...
回覆刪除[版主回覆12/30/2011 17:23:59]除非我好很憎佢, 如果唔係, 我唔會好大聲同佢遘嘢!
[林林回覆12/30/2011 11:12:52]我通常好大聲同佢講,你講咗好多次喇,你係唔係唔記得自己講啲咩呀.咁佢就會收聲,如果撞正我心情唔好,我黑撚晒口面啤九住佢,唔好話佢,我老公都驚啦
[版主回覆12/30/2011 10:27:24]我想問下你, 你需唔需要應佢架??? 我奶奶入嚟我到, 佢面對面同我講, 我唔7應佢又唔得! 我唔係佢個女, 我唔可以好似佢個女咁同佢講, 話佢講左十九幾次架嘛!
[林林回覆12/30/2011 10:16:46]我個個咪又係咁撚七煩,真係每一次見到佢,我都好想星佢一巴叫佢收聲,佢地啲仔女唔覺有問題個下仆街嘛
[版主回覆12/30/2011 09:39:28]我真係覺得佢不停咁講同一樣嘢, 真係好撚7九煩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Happy new Year!
回覆刪除[版主回覆01/03/2012 14:16:22]Happy New Year!