2011年12月29日 星期四

耆英s


今日3個耆英入晒嚟, 有小小覺得好嘈, 因為佢地有時會不自覺咁爭孫! 雖係爭, 不過佢地都好禮讓咁爭嘅!









亞爸亞媽入嚟, 我都尋晚已知, 奶奶入嚟, 都係今日下午先睇到!  奶奶入嚟, 唔知點解有d覺得煩煩地, 因為佢上次嚟又講, 佢個細路佬個孫, 去飲茶又點點點喇, 上次我都忍唔住同左佢講, 你講過啦, 去飲茶見到又新嘢就要食新嘢嘛!

奶奶其實對我都幾好, 但係佢真係好很長氣囉! 同一樣嘢, 不停咁講, 講完又講, 講完又講, 每個人都有頂唔順嘅一刻架! 忍下忍下, 佢已講左幾個月同一樣嘢, 次次都要我認佢, 咁我都有頂唔順嘅一日架!!! 我唔知應該可以點同佢講, 佢先至唔好再講, 因為我真係聽左百九幾次喇!!!

唯一好處, 就係亞爸亞媽今日都係到, 奶奶唔使再單對單咁同我講嘢, 起碼老豆老母係到, 我就可以當聽唔到, 唔使一定要認奶奶!

3 則留言:

  1. 妳對老人家既忍讓 / 耐性真係要比個讚妳!!!!
    妳應左咁多年, 真係好好架啦.....
    [版主回覆12/30/2011 10:23:43]可能係老爺死左, 奶奶好很悶都唔定!

    回覆刪除
  2. 奶奶真係...
    [版主回覆12/30/2011 17:23:59]除非我好很憎佢, 如果唔係, 我唔會好大聲同佢遘嘢!
    [林林回覆12/30/2011 11:12:52]我通常好大聲同佢講,你講咗好多次喇,你係唔係唔記得自己講啲咩呀.咁佢就會收聲,如果撞正我心情唔好,我黑撚晒口面啤九住佢,唔好話佢,我老公都驚啦
    [版主回覆12/30/2011 10:27:24]我想問下你, 你需唔需要應佢架??? 我奶奶入嚟我到, 佢面對面同我講, 我唔7應佢又唔得! 我唔係佢個女, 我唔可以好似佢個女咁同佢講, 話佢講左十九幾次架嘛!
    [林林回覆12/30/2011 10:16:46]我個個咪又係咁撚七煩,真係每一次見到佢,我都好想星佢一巴叫佢收聲,佢地啲仔女唔覺有問題個下仆街嘛
    [版主回覆12/30/2011 09:39:28]我真係覺得佢不停咁講同一樣嘢, 真係好撚7九煩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  3. Happy new Year!
    [版主回覆01/03/2012 14:16:22]Happy New Year!

    回覆刪除