http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
遲來的HAPPY BIRTHDAY!!![版主回覆12/19/2011 11:10:58]Thank you!!!
唔知係咪軒軒d衣著. or 我對佢既偏愛. 我總覺得佢行出黎好smart!!!!![版主回覆12/20/2011 09:38:59]車~ 係係讚人先嘅!!![Chris回覆12/20/2011 09:16:07]忘想症發作呀妳...?!! 呵呵呵[版主回覆12/19/2011 11:12:05]其實, 係因為你覺得佢亞媽smart, 所以感覺上個仔都好smart!
最尾張相隻左眼下面腫左一達??[版主回覆12/19/2011 11:13:38]你真係眼利! 佢係床邊倒轉, 跟住就冚落個床框到, 所以撞瘀左囉!!!
係法國餐應度大聲唱仄呀....都幾瘀喎kaka...[版主回覆12/19/2011 11:14:40]佢就係咁樣挑戰我, 等我忍唔住就拖佢出去, 係門口先丙佢罰佢企!
小朋友唔百厭就唔係小朋友啦,一家人食飯最緊要開心嘛~~~[版主回覆12/19/2011 12:03:28]係呀~ 又唔可以大聲鬧佢, 唔鬧又唔得, 佢見你唔惡就變本架勵!!![林林回覆12/19/2011 11:30:35]咁諗諗下又真係嘅......[版主回覆12/19/2011 11:15:05]你都唔知, 嗰時好尷尬架!
生日快樂呀 :)[版主回覆12/19/2011 11:15:15]多謝呀!!!
遲來的HAPPY BIRTHDAY!!!
回覆刪除[版主回覆12/19/2011 11:10:58]Thank you!!!
唔知係咪軒軒d衣著. or 我對佢既偏愛. 我總覺得佢行出黎好smart!!!!!
回覆刪除[版主回覆12/20/2011 09:38:59]車~ 係係讚人先嘅!!!
[Chris回覆12/20/2011 09:16:07]忘想症發作呀妳...?!! 呵呵呵
[版主回覆12/19/2011 11:12:05]其實, 係因為你覺得佢亞媽smart, 所以感覺上個仔都好smart!
最尾張相隻左眼下面腫左一達??
回覆刪除[版主回覆12/19/2011 11:13:38]你真係眼利! 佢係床邊倒轉, 跟住就冚落個床框到, 所以撞瘀左囉!!!
係法國餐應度大聲唱仄呀....都幾瘀喎kaka...
回覆刪除[版主回覆12/19/2011 11:14:40]佢就係咁樣挑戰我, 等我忍唔住就拖佢出去, 係門口先丙佢罰佢企!
小朋友唔百厭就唔係小朋友啦,一家人食飯最緊要開心嘛~~~
回覆刪除[版主回覆12/19/2011 12:03:28]係呀~ 又唔可以大聲鬧佢, 唔鬧又唔得, 佢見你唔惡就變本架勵!!!
[林林回覆12/19/2011 11:30:35]咁諗諗下又真係嘅......
[版主回覆12/19/2011 11:15:05]你都唔知, 嗰時好尷尬架!
生日快樂呀 :)
回覆刪除[版主回覆12/19/2011 11:15:15]多謝呀!!!