2011年12月14日 星期三

病中渡過的生日~

今日終於要請假, 因為病到真係要休息一天! 而生日, 就大半day都係張床到渡過!

原本今日番工, 放左工之後就同老公二人世界食飯! 但係冇番工, 係屋企出去, 咁就即係要帶埋隻豬仔啦! 咁近近地, 就去左黃金喇!










隻豬仔真係曵到冇人有囉! 間法國餐廳, 靜到連講嘢都要好細聲, 如果唔係就比人聽到d對話! 但係隻豬仔就不停咁大聲唱歌!  又除鞋又除襪! 呢樣話唔食, 嗰樣又話唔食! 結果, 我忍唔住拉左佢出餐廳, 鬧左一輪先比佢番入去坐!

食完飯番屋企, 就切熙媽親手整比我嗰個cake喇!



6 則留言:

  1. 遲來的HAPPY BIRTHDAY!!!
    [版主回覆12/19/2011 11:10:58]Thank you!!!

    回覆刪除
  2. 唔知係咪軒軒d衣著. or 我對佢既偏愛. 我總覺得佢行出黎好smart!!!!!
    [版主回覆12/20/2011 09:38:59]車~ 係係讚人先嘅!!!
    [Chris回覆12/20/2011 09:16:07]忘想症發作呀妳...?!! 呵呵呵
    [版主回覆12/19/2011 11:12:05]其實, 係因為你覺得佢亞媽smart, 所以感覺上個仔都好smart!

    回覆刪除
  3. 最尾張相隻左眼下面腫左一達??
    [版主回覆12/19/2011 11:13:38]你真係眼利! 佢係床邊倒轉, 跟住就冚落個床框到, 所以撞瘀左囉!!!

    回覆刪除
  4. 係法國餐應度大聲唱仄呀....都幾瘀喎kaka...
    [版主回覆12/19/2011 11:14:40]佢就係咁樣挑戰我, 等我忍唔住就拖佢出去, 係門口先丙佢罰佢企!

    回覆刪除
  5. 小朋友唔百厭就唔係小朋友啦,一家人食飯最緊要開心嘛~~~
    [版主回覆12/19/2011 12:03:28]係呀~ 又唔可以大聲鬧佢, 唔鬧又唔得, 佢見你唔惡就變本架勵!!!
    [林林回覆12/19/2011 11:30:35]咁諗諗下又真係嘅......
    [版主回覆12/19/2011 11:15:05]你都唔知, 嗰時好尷尬架!

    回覆刪除
  6. 生日快樂呀 :)
    [版主回覆12/19/2011 11:15:15]多謝呀!!!

    回覆刪除