2011年12月27日 星期二

自娛~

今日, 個工人唔放假係屋企, 但係其實都係我同滕滕兩個, 其實, 得我地兩個, 咁又點啫, til~ 我地都可以自己去街!

尋日, 去UA買左飛今日去睇戲!


去到, 都係得番兩邊雙坐位選! 我唔係專登架, 滕滕未洗買飛住, 我就買左一張飛, 咁隔離邊有人坐吖, 即係都係我地坐埋!

滕滕第一次去睇戲, 全場都冇瞓過, 比我想像中好! 因為我買左朱古力軟糖、青豆、腸仔 & 朱古力餅條, 多到都食唔到咁多!  同埋, 因為套戲都OK, 冇乜悶場!

睇完戲, 我地就去食下午茶! 嘩~ 呢幾日簡直係放出嚟唔使本, 乜都比佢食!








食完我地又去行左一陣, 番到屋企都五點半喇! GOOD!

 



1 則留言:

  1. 哈哈,滕滕好豪邁食西多呀
    [版主回覆12/29/2011 12:12:28]次次都已經趕頭趕命架喇, 如果遲左一陣, 佢都即擒上嚟啦, 仲想要點快喎~
    [林林回覆12/28/2011 16:48:10]咁你下次快手啲啦,哈哈
    [版主回覆12/28/2011 15:46:08]佢未放! 因, 我都仲要切比佢架嘛, 就係係等呢段期間, 佢就好似餓左九年咁囉~!
    [林林回覆12/28/2011 12:13:14]已經放咗落口喇:p
    [版主回覆12/28/2011 12:05:40]佢一見到, 真係想第一時間放落口呀!

    回覆刪除