2011年12月13日 星期二

多謝熙媽!!!

真係好多謝熙媽, 佢專登整左個birthday cake比我, 仲攞到嚟油塘潻呀!



睇下個cake幾鬼靚!!!



你話吖, 點捨得食吖!!!

好開心識到熙媽呀! 因為做朋友在乎個心, 熙媽不辭勞苦都整左個cake比我, 真係冧死人喇!

多謝!!! 多謝!!!

4 則留言:

  1. 要湊住個bb, 再化時間整個cake比你嗰下勁...!!
    [版主回覆12/27/2011 22:41:48]你唔使番工, FULL TIME照顧熙熙, 都已經係好勁架喇!!! 比我, 反爆左雙眼九年喇!!!
    [熙媽回覆12/24/2011 18:43:34]之前整到勁野都要c6幫手...佢幫我去街市買/睇住熙熙我先整到喇^^
    [版主回覆12/19/2011 11:20:28]就算湊住熙熙, 熙媽都可以整到好多嘢, 都係勁架!!!
    [熙媽回覆12/18/2011 13:37:00]hi, 我個bb返緊全日喇, 所以我先有時間去學呢樣嗰樣咋^^

    回覆刪除
  2. 鐘意就好喇^^
    [版主回覆12/19/2011 11:19:51]係very very 鐘意!!! thank you so must!!! kiss! kiss!

    回覆刪除
  3. 個蛋糕好靚呀~~~
    [版主回覆12/19/2011 11:19:16]係呀! 我好鐘意呀!

    回覆刪除
  4. 真係有心 :)
    [版主回覆12/19/2011 11:17:42]係呀! 所以病住生日, 都好開心呀!

    回覆刪除