http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
要湊住個bb, 再化時間整個cake比你嗰下勁...!![版主回覆12/27/2011 22:41:48]你唔使番工, FULL TIME照顧熙熙, 都已經係好勁架喇!!! 比我, 反爆左雙眼九年喇!!![熙媽回覆12/24/2011 18:43:34]之前整到勁野都要c6幫手...佢幫我去街市買/睇住熙熙我先整到喇^^[版主回覆12/19/2011 11:20:28]就算湊住熙熙, 熙媽都可以整到好多嘢, 都係勁架!!![熙媽回覆12/18/2011 13:37:00]hi, 我個bb返緊全日喇, 所以我先有時間去學呢樣嗰樣咋^^
鐘意就好喇^^[版主回覆12/19/2011 11:19:51]係very very 鐘意!!! thank you so must!!! kiss! kiss!
個蛋糕好靚呀~~~[版主回覆12/19/2011 11:19:16]係呀! 我好鐘意呀!
真係有心 :)[版主回覆12/19/2011 11:17:42]係呀! 所以病住生日, 都好開心呀!
要湊住個bb, 再化時間整個cake比你嗰下勁...!!
回覆刪除[版主回覆12/27/2011 22:41:48]你唔使番工, FULL TIME照顧熙熙, 都已經係好勁架喇!!! 比我, 反爆左雙眼九年喇!!!
[熙媽回覆12/24/2011 18:43:34]之前整到勁野都要c6幫手...佢幫我去街市買/睇住熙熙我先整到喇^^
[版主回覆12/19/2011 11:20:28]就算湊住熙熙, 熙媽都可以整到好多嘢, 都係勁架!!!
[熙媽回覆12/18/2011 13:37:00]hi, 我個bb返緊全日喇, 所以我先有時間去學呢樣嗰樣咋^^
鐘意就好喇^^
回覆刪除[版主回覆12/19/2011 11:19:51]係very very 鐘意!!! thank you so must!!! kiss! kiss!
個蛋糕好靚呀~~~
回覆刪除[版主回覆12/19/2011 11:19:16]係呀! 我好鐘意呀!
真係有心 :)
回覆刪除[版主回覆12/19/2011 11:17:42]係呀! 所以病住生日, 都好開心呀!