投訴!
近呢兩個月, 滕滕不停咁唱歌, 佢自己唱, 又要我唱, 又時又要一斉唱, 而家就連工人姐姐都唔放過!
個工人就更係唔識&唔知佢唱乜啦, 所以隻豬仔就教個工人唱喇!
今日番到嚟, 個工人同我講佢比滕滕鬧呀! 工人同我講, 滕滕教佢唱歌, 不過可能聽唔明滕滕唱乜,所以跟住滕滕唱都唱錯, 咁滕滕教極個工人都唔識, 豬仔就話喇: "哎呀~~~! 姐姐, 唔係咁呀!" 講完又教多次姐姐唱, 如事者話完姐姐唔識唱又再教過!
最好笑, 就係個工人笑住同我講: "太太, 軒軒鬧我呀! 佢教我唱歌, 我唔識唱, 佢話:「哎呀~~~! 姐姐, 唔係咁呀!」"
呢個係最佳讀書方法喎,佢咁細個就明呢個道理,讀書一定好叻喇~~~
回覆刪除[版主回覆12/01/2011 12:17:19]如果滕滕醒d, 讀書就真係唔使咁辛苦喇~
最好嘅讀書方法係教人,因為佢識至可以教,咁都仲唔醒呀?你呢個媽咪真係貪心:p
回覆刪除[版主回覆12/01/2011 12:35:02]都係, 唔多滿足~
勁可愛......
回覆刪除為左唔好比佢鬧. 洗唔洗學定d bb話呢... 以策安全 ^^
[版主回覆12/02/2011 15:20:58]邊有人學bb話架, 只有小朋友講大人講嘢架啫~
小朋友返学3个月已經好唔同。叻仔!
回覆刪除[版主回覆12/03/2011 00:31:19]係啦! 佢之前已經叫我走喇!