2011年11月21日 星期一

鐘意我黑面!


d人都唔知咩人嚟!!!

上星期五, 成day 就係等個客簽番張單confirm details, 跟住就可以send 張生產單比廠!

之前做開, 就係張生產單放係mail個draft到, 個客一confirm, 咁放假都可以click 個制send比廠通知可以開始生產!  不過上個星期五晚上7:00, 我通知馮小姐可以張張生產單pass比廠時, 佢話佢冇整, 因為我冇叫佢咁樣做!!!

我想問, 次次出糧都係自動轉帳入落去你戶口架啦, 咁之前你識得係個戶口攞錢用, 咁今個月我冇同你講, 咁你係唔撚係唔識去攞嚟用呀????????????????????????????

上個星期五晚, 我接左6隻柜番嚟, send e-mail 比佢叫佢星期一番工就開生產單, 所以馮小姐尋日一番工, 應該好多嘢做, 開生產單之餘仲要落埋bkg!

不過大約11:30am馮小姐就開始煲粥, 11:45am我見佢唔收線, 我就開始同佢計時, 因為佢仲有6張生產單仲未比我!  原本打算12:15就直接問佢, 不過佢12:05收左線, 過左3分鐘, 我就出去同佢講, 6張生產單我要佢12:25比到我!

12:25仲未有, 我就用msn問佢, 佢冇答我, 因為我睇到佢收左線之後係到努力做單未停過! 過左10分鐘, 佢比單我, 我再用msn同佢講: 唔該你以後做好晒d嘢先好講電話, 你做完我都仲要幫你check多一次冇問題先比老闆架!

老闆每day就大約十二點幾一點先番嚟, 如果老闆番嚟你都比唔到單佢, 你估, 老闆會覺得你成朝係到做乜春嘢呢???!!!

我食完lunch去同公司買嘢, 兩點半先番到公司, 一入門口, 我就見馮小姐係到講私人電話! 係, 佢又講電話!

過左一陣佢過嚟同我講, 頭先老師打比佢話佢個大女成績好差, 約見今個星期日special meeting喎! 我個心諗, 你入嚟同我講, 係唔係想同我解釋呀?!

之前黑左佢成兩三個月面都學唔識咩叫"醒小小", 原來我發現佢呢個人鐘意人地黑佢面, 唔好同佢講咁多嘢, 佢先鐘意!

1 則留言:

  1. 可能佢根本唔知你黑佢面呢
    [版主回覆11/24/2011 16:06:39]佢今次知! 我好肯定佢知!

    回覆刪除