http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
個電子磅準唔準架...:p[版主回覆11/08/2011 09:39:53]幾十蚊嗰d都應該準啦, 更何況佢原價二百幾蚊, 而家做promot 減到$99, 所以我想厄自己唔係咁重都厄唔落手喇!
噢!!!呢個方法唔work,你咪痾cc就去磅,梗係重啦[版主回覆11/08/2011 10:23:40]呢個磅, 仲話可以量脂肪架!
咁正?我又買~~~[版主回覆11/08/2011 10:32:19]係"groupon"嗰到買架, 我下次見到佢有promot, 我話比你知吖!
滕滕隻豬腳仔啡色, d 腳指仔就白色, 好得意。[版主回覆11/08/2011 13:00:07]我只係覺得佢隻腳唔係大, 唔係長, 只係巨!
係 wor!!! 睇下睇下真係好巨呀!!! ha ha ha...
個電子磅準唔準架...:p
回覆刪除[版主回覆11/08/2011 09:39:53]幾十蚊嗰d都應該準啦, 更何況佢原價二百幾蚊, 而家做promot 減到$99, 所以我想厄自己唔係咁重都厄唔落手喇!
噢!!!呢個方法唔work,你咪痾cc就去磅,梗係重啦
回覆刪除[版主回覆11/08/2011 10:23:40]呢個磅, 仲話可以量脂肪架!
咁正?我又買~~~
回覆刪除[版主回覆11/08/2011 10:32:19]係"groupon"嗰到買架, 我下次見到佢有promot, 我話比你知吖!
滕滕隻豬腳仔啡色, d 腳指仔就白色, 好得意。
回覆刪除[版主回覆11/08/2011 13:00:07]我只係覺得佢隻腳唔係大, 唔係長, 只係巨!
係 wor!!! 睇下睇下真係好巨呀!!! ha ha ha...
回覆刪除