2011年11月7日 星期一

新屎坑~

其待已久嘅電子磅已經到左喇!  滕滕都唔知咩事, 只係知企左上去D數字會跳跳跳!






豬仔而家有成14.7KG, 即係有32磅咁多, 唔怪得而家抱唔到耐啦!

而我呢, 都幾大獲, 都有成52KG, 即係有114磅! 死啦, 成世女都未好似而家咁, 好鬼重潻!

5 則留言:

  1. 個電子磅準唔準架...:p
    [版主回覆11/08/2011 09:39:53]幾十蚊嗰d都應該準啦, 更何況佢原價二百幾蚊, 而家做promot 減到$99, 所以我想厄自己唔係咁重都厄唔落手喇!

    回覆刪除
  2. 噢!!!呢個方法唔work,你咪痾cc就去磅,梗係重啦
    [版主回覆11/08/2011 10:23:40]呢個磅, 仲話可以量脂肪架!

    回覆刪除
  3. 咁正?我又買~~~
    [版主回覆11/08/2011 10:32:19]係"groupon"嗰到買架, 我下次見到佢有promot, 我話比你知吖!

    回覆刪除
  4. 村姑 C 9 仔 *.*2011年11月7日 晚上8:36

    滕滕隻豬腳仔啡色, d 腳指仔就白色, 好得意。
    [版主回覆11/08/2011 13:00:07]我只係覺得佢隻腳唔係大, 唔係長, 只係巨!

    回覆刪除
  5. 村姑 C 9 仔 *.*2011年11月8日 清晨7:03

    係 wor!!! 睇下睇下真係好巨呀!!! ha ha ha...

    回覆刪除