2011年11月20日 星期日

半忙的半天~


滕滕尋晚真係叻, 除左醒左叫我要番過嚟同我地瞓之外, 佢冇發惡夢發醒, 可能佢真係知道會比人鬧呀 ! 所以醒左一陣十點幾見佢咁勁, 就帶佢落supermarket啦! 打過冷, 就洗左二百幾蚊, 你話而家d錢幾唔見洗呢~

老公同事叫老公掉更, 所以比老公瞓到12點叫佢起身, 咁下午我地就可以出街喇, 真開心!

原本想上山頂, 不過老公今晚番通宵, 我怕時間唔多夠要趕住番屋企, 所以去左TST!

原本打算去TST太空館, 不過出到去都兩點半喇, 因為個plan係首先去坐小輪來回, 跟住先去太空館架, 不過來回小輪, 食埋M記, 都已經四點, 所以太空館取消, 下次先去!

尋晚突然好想同滕滕去搭下船, 因為佢咁大個仔都未搭過, 所以我地係TST搭去灣仔, 跟住由灣仔搭番過嚟TST!







滕滕好開心, 一路搭都四周圍睇嘢, 最叻就係佢冇亂咁郁, 可能佢真係怕會跌落海呀  !

來回船之後, 我地就去左Ocean ctr., 咁啱就已經有聖誕燈飾喎!

 






不過, 真係好多人囉, 想搵個好位影下相都難!

就係咁樣, 好似好忙咁就過左半day 喇~!

當然滕滕就最開心啦, 因為玩足半day 之餘, 仲買左架搖控車!


 
 

2 則留言:

  1. 一個小朋友. 有父母既疼錫, 真係幸福好多.
    你地一有時間就帶佢去睇下出面既世界, 唔洗成日困响屋企..
    佢d笑容都醒神d....
    goooooooooood!!!
    [版主回覆11/21/2011 12:51:49]我估佢, 一個星期又等一個星期, 個個星期都係等我地帶佢出街咋!

    回覆刪除
  2. 滕滕唔望鏡頭嘅,望埋鏡頭就完美喇~~~
    [版主回覆11/24/2011 16:02:33]望住都仲要笑呢~

    回覆刪除