滕滕尋晚真係叻, 除左醒左叫我要番過嚟同我地瞓之外, 佢冇發惡夢發醒, 可能佢真係知道會比人鬧呀
老公同事叫老公掉更, 所以比老公瞓到12點叫佢起身, 咁下午我地就可以出街喇, 真開心!
原本想上山頂, 不過老公今晚番通宵, 我怕時間唔多夠要趕住番屋企, 所以去左TST!
原本打算去TST太空館, 不過出到去都兩點半喇, 因為個plan係首先去坐小輪來回, 跟住先去太空館架, 不過來回小輪, 食埋M記, 都已經四點, 所以太空館取消, 下次先去!
尋晚突然好想同滕滕去搭下船, 因為佢咁大個仔都未搭過, 所以我地係TST搭去灣仔, 跟住由灣仔搭番過嚟TST!
滕滕好開心, 一路搭都四周圍睇嘢, 最叻就係佢冇亂咁郁, 可能佢真係怕會跌落海呀
來回船之後, 我地就去左Ocean ctr., 咁啱就已經有聖誕燈飾喎!
不過, 真係好多人囉, 想搵個好位影下相都難!
就係咁樣, 好似好忙咁就過左半day 喇~!
當然滕滕就最開心啦, 因為玩足半day 之餘, 仲買左架搖控車!
一個小朋友. 有父母既疼錫, 真係幸福好多.
回覆刪除你地一有時間就帶佢去睇下出面既世界, 唔洗成日困响屋企..
佢d笑容都醒神d....
goooooooooood!!!
[版主回覆11/21/2011 12:51:49]我估佢, 一個星期又等一個星期, 個個星期都係等我地帶佢出街咋!
滕滕唔望鏡頭嘅,望埋鏡頭就完美喇~~~
回覆刪除[版主回覆11/24/2011 16:02:33]望住都仲要笑呢~