2011年11月18日 星期五

有d扯火~

每逢就嚟Christmas, 我都去係JUSCO到買左D聖誕卡, 寄比客同時又寄埋比d frd!

以前, 可以搵到d 卡係深紅色信封, 係呢5-6-7年, 真係好難搵, 就算搵到都好貴, 唔係成疊成疊咁賣! 今年居然比我搵到有紫色架, 更係第一時間買啦!



不過, 唔知仲咩, 明明係攞左3疊都係紫色, 番到公司, 發現其中一疊嘅信封居然係紙皮啡色!  不過, 唔緊要, d紙皮啡色就只有10個, 咁呢10個, 就寄比d已經冇乜再落單嘅客啦!

而其他紫色嗰d, 一路寫, 就越嚟越覺得好warm, 因為紫色信封+紫色水筆, 再襯埋我d紫色甲油, 真係浪漫到暈!!! 所以越寫越開心!

但係, 跟住之後老闆入嚟搵我, 一見到d紕皮啡色, 就即刻問我: "仲咩買埋d咁cheap嘅聖誕卡呀?!"

佢講完, 我就即刻無名火起, 「好客氣咁」問番佢: "乜好cheap咩?! 哦~唔緊要! 呢d我掉晒佢, 買番d廿幾三十蚊張番嚟寫過佢囉!"

老闆成Q日都話我買D平嘢比D客架! 咁我想問, 生意唔多好, 係唔係唔需要同公司慳先?! 只係一張卡, 個客收到, 最多放係枱面過聖誕啫, 唔通佢見張卡咁靚, 就儲存起佢, 死左都帶埋落官財咩! 咁既然咁cheap, 我需唔需要搵間公司同我整d金薄落張卡到呀?????????

1 則留言:

  1. 其實呀~~~而家收到聖誕咭就好開心喇,而家啲人全部都係e mail x'mas咭呀
    [版主回覆11/24/2011 15:30:21]就係因為而家好少人寫卡, 所以我先繼續呢份情..........因為我份人長情!

    回覆刪除