2011年11月29日 星期二

家產會計!

如果唔鐘意聽粗語, 就唔好睇喇!

個八婆會計, 我真係好撚7憎佢囉, 今日又jump晒d水, 仲要一滴都冇! 我叫馮小姐同佢講: "ADA, 個水機一滴水都冇晒, 都唔識著燈, 你叫人上嚟整!" 個八婆居然答: "係咩? 乜冇晒水咩?"

TIL那星, 如果佢jump淨小小, 佢先講唔知冇晒水, 都仲可以話佢扮唔知, 而家一滴水都冇, 即係佢都擺明唔九換, 所以我都唔需要比面佢, 一路行就好大聲講: "尋日老闆下午打側左個水樽, 都擺明就嚟冇水架啦, 咁都話唔知!"  我講完, 個會計就鬼食泥咁講左唔知d咩, 因為佢講, 我都唔理佢咁行左入去會議室食飯, 我都費九事睬佢!

說完過左一陣老闆番嚟, 房都未入, 經過個水機就撇換水喇, 而個八婆會計一聽到, 就第一時間跑出去!

點解d人死極都死唔去架??? 賤到咁就好番屋企哩九埋唔好7出街啦, 犯眾憎成咁樣! 日撚日十點幾就係廁所做運動阻住晒人地去廁所, 叮飯就較最細嚟叮半個鐘, 只係識同老闆娘講我d客TT d 錢過嚟, 話我好唔通知講清楚比d客聽個a/c no. & co. name!

五十幾歲人, 男人都搵唔到一個, 我都明係咩原因, 但係既然d性格咁仆街, 就唔好出街影響人啦!

2 則留言:

  1. 即係咁,啲人如果咁樣對我,我一定雙倍奉還
    [版主回覆12/01/2011 12:33:10]我而家已經唔再換水架喇!

    回覆刪除