2011年11月8日 星期二

真的好很窮!!!


我唔係有錢人, d錢又唔係多到不停咁買埋d唔等用嘅嘢, 平日我都好慳, 只不過有時會買下d比較貴嘅嘢, 因為計過條數, 貴小小嘅嘢就比較耐用d, 計番條數就仲抵過買d 平嘢!

d人見到我用埋d 比較貴小小嘅嘢, 就以為我大把錢, 一個二個就走嚟問我借! 大佬, 係唔係我下下買嘢計條數都要list出嚟比大家睇先???

d人走嚟問我借幾百, 如果我話冇就擺明唔想借, 咁就會傷感情! d人走嚟問我借幾千, 如果我話冇, 都即係擺明唔想借! 咁即係點~ 即係借幾百、借幾千如果我都話冇, 都係一樣傷感情! 咁請問可唔可以唔好問我借錢呀!!!

我唔係嗰d見死不救嘅人嚟, 但係你地d人成Q日都lonely, 一年三百六十五日冇一日係有錢, 咁請問我點幫?!

由而家起, 我會耐唔耐叫窮, 因為我唔想再借埋d錢比埋d無謂人去做埋d無謂嘢, 同埋, 我要再追番D數, 唔想再比人拖!!!

2 則留言:

  1. 你應該第一時間反應,我都想開口問你借呀~~~
    [版主回覆11/10/2011 15:11:03]咁我又講唔出口喎~ 除非.........我真係好唔掂啦~

    回覆刪除
  2. haha...有時我都覺得自己好冇錢

    但我同意, 有d 野買貴少少用得好d, 冇brand 的就真係用兩野就byebye

    回覆刪除