今日原本約左個傻婆去飲茶lunch, 但係個傻婆居然話不如去西貢lunch喎!
明明係屯門食lunch, 就變左去西貢lunch, 突然好似高級左好多咁!
滕滕當然係好high啦, 因為呢個傻婆ee話比佢放狗喎, 咁滕滕一生人嘅第一次, 就係係呢到比左mango喇!
放左狗一陣, 我地仲吹下波波! 不過滕滕好似對吹婆婆興趣唔多囉~ 唔知係唔係因為嗰到好多狗比佢追, 所以佢就attend晒係d狗到, 連吹波波都唔多玩喇!
滕滕都未試過咁攰架, 因為沿途行去攞車, 佢不段咁話要番屋企, 而且話好攰要抱呀!
好啦, 咁抱就抱啦, 跑左走左行左咁耐, 都真係攰攰地嘅!
結果一上車, 就好快瞓著左喇!
傻婆 ==
回覆刪除係咪食西藥多咗,身體潺咗呀?食返多少少蛋白質嘅食物啦
回覆刪除[版主回覆11/30/2011 12:55:28]佢其實好夠營養架, 日日都有水果&蛋, 仲有維他命糖, 又好少食零食! 不過, dr都話啱啱番學係咁上下, 會多左病, 因為d小朋友唔識就住嚟咳同打乞次, 所以成日都會傳嚟又傳去!