2011年11月22日 星期二

對你好d係唔得!


尋晚開左張單, SEND左個MAIL比馮小姐, 等佢今朝番嚟即刻做比我! 佢今朝整好左有D嘢問我, 咁我叫佢QUITE 左個FILE出比等我睇下, 點不知一入去個FILE到, 就彈左"要更新"呢幾個字!

D客個FILE, 我只係開完單, 之後所有嘢都係馮小姐攪, 佢好鐘意張D sheet 拉嚟拉去, 將file no.1嘅sheet 1搵去file no.2, 因為每個file都有好多頁, 而且頁與頁之間我地會copy d data, 所以一彈出嚟要更新, 我就知佢又將d sheet拉嚟拉去之後, 冇整番d data!

一見到"更新", 我就又同馮小姐講佢又唔整好d嘢! 例牌佢都係答我佢冇整到d咩啦, 不過我今日心情唔好, 我聽到佢咁答我, 我就即刻話佢: 你唔使唔認, 一定係你架喇, 你唔認唔得!

過左一陣, 我見馮小姐好努力咁去攪掂番個file, 跟住就坐左係佢個位, 背住我講左幾句嘢, 講乜, 我就聽唔到!  不過我諗諗下, 就係msn到問佢, 頭先係唔係同我講嘢! 佢居然答我係呀, 就係同我講佢點解會整到咁, 而家整好左喇!

我想問, 乜同人講嘢背住人嘅咩??? 識唔識咩叫禮物, 咩叫尊重人呀???

咁好啦, 如果對你好d就得戚, 咁我以後就唔會對你好, 稍為好小小都唔會囉!

1 則留言:

  1. 哈哈哈,我諗到以後你都背住佢同佢講嘢吖(個場面應該幾攪笑)
    [版主回覆11/24/2011 16:11:04]我亞媽亞爸有家教, 我做唔出!

    回覆刪除