尋日惠康趕得切3點幾, 係老闆有客到個幾鐘前送嘢飲嚟, 我同馮小姐講, 叫佢放d可樂+coffee係冰箱, 怕嚟唔切凍!
過左一個鐘, 我去冰箱到攞番d嘢飲落嚟, 我發現個豬兜馮小姐, 將我買嘅12罐可樂, 同埋24罐嘅coffee放晒入雪柜!
係冇錯, 我冇同馮小姐講話有幾多個人嚟, 不過我同左佢講, 咩人會嚟搵拉老闆, 佢都應該知道大約有幾多人, 而且, 我都係叫佢"放d"入雪柜啫, 乜"放d"=放晒??? 而且雪柜裏面仲有兩罐coffe 同埋幾罐橙汁, 我只不過怕老闆又唔知想比邊類型飲料佢d人飲啫!
咁我又唔係好明喇, 我係惠康total買左五百幾蚊嘢, 佢仲乜唔將五百幾蚊嘢飲放晒入雪柜到呢??? 放晒入去啦苯7!
放晒入去啦苯<<都唔夠, 仲要加個 "7" 字...
回覆刪除勁!!!!!!!!!!!!!!!!
[版主回覆11/24/2011 16:07:10]個7字, 係送比佢架!
人頭豬腦,叫佢自己行入雪櫃啦
回覆刪除[版主回覆11/24/2011 16:07:30]佢個屎忽咁大, 放唔到啦!