我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2011年11月25日 星期五
迷網..........
今個星期好想念滕滕, 只有見到佢嘅一刻, 我嘅心情先冇咁低落!
因為好感恩個天送左滕滕比我, 因而另到我生命畫出左色彩!
1 則留言:
林林
2011年11月29日 下午5:47
你沒事嗎?
[版主回覆11/30/2011 12:57:11]而家好好多喇~
回覆
刪除
回覆
回覆
新增留言
載入更多…
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
你沒事嗎?
回覆刪除[版主回覆11/30/2011 12:57:11]而家好好多喇~