2011年11月29日 星期二

老師真係好介紹!

老師聽我講, 知道滕滕係屋企冇嘢做, 成日係到攪攪震, 就建議我去買泥膠比佢玩喇!




我同老師講, 玩泥膠我真係有d擔心, 因為呢個豬仔, 明知唔食得都要擺入口玩嘢, 所以之前有盒泥膠都送左比人!

上個星期, 因為買唔到架百佳車比豬仔, 就買左盒泥膠喇!

嘩~ 原來盒泥膠嘅魔力真係好勁, 一坐, 就坐左起碼30分鐘喇!

2 則留言:

  1. 吸引力大得過車車嘛???
    [版主回覆11/30/2011 12:52:18]一定唔會囉! 佢每日一起身, 一放學, 一沖完涼, 我每一次望個cam, 佢都係每一刻都係到玩住車車, 而d呢膠, 都係半個鐘多d咋, 跟住就會去攞d車車壓上d泥膠到, 佢想張佢地溶埋一體呀!

    回覆刪除
  2. 很安靜坐半個鍾已經好好了~~~
    [版主回覆11/30/2011 12:47:36]5分鐘都難呀, 所以而家半個鐘, 簡直係堅爆!

    回覆刪除