http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
邊間? 咁多西人, 學費會唔會好貴呢?[版主回覆11/02/2011 23:14:08]間嘢係我屋企樓下架, 叫聖公會青山聖彼得堂! 佢有學卷架, 減左之後, 就六百幾7百蚊一個月!呢間話個校長人面廣, 派小學都幾好喎! 不過, 表姐成日就話呢間學校上網比人唱到好衰! 但係我就咁睇囉, 有人唔鐘意POST上網, 就一定有咁衰講到咁衰, 除非真係好到無人有啦!
咁都好抵 wor!我個仔禽日收到通知藍田啟思收左下午班。但係我老公就鐘意傳統既保良局金卿, 等佢上小學唔好咁辛苦。不過, 我都係最想祟真!!!![版主回覆11/03/2011 09:40:24]傳統真係有好有唔好, 好就係希望佢地早d適應做填鴨, 第時上小學真係可能ok d, 唔好就咁早就比佢地做填鴨, 咁細個就可能會好辛苦(因為我都覺好辛苦)!
最好就係唔洗搭車返學:p[版主回覆11/03/2011 10:49:31]我覺得, 如果間學校真係好好, 而又收左, 但係又要搭車, 咁我都會選擇比佢搭車番學, 若然唔係真係太遠的話!不過, 如果間學校又幾好, 又唔使搭車, 咁就更係更加好啦!!!
學做西人!!![版主回覆11/07/2011 12:43:59]唔使要西晒嘅~
邊間? 咁多西人, 學費會唔會好貴呢?
回覆刪除[版主回覆11/02/2011 23:14:08]間嘢係我屋企樓下架, 叫聖公會青山聖彼得堂! 佢有學卷架, 減左之後, 就六百幾7百蚊一個月!
呢間話個校長人面廣, 派小學都幾好喎! 不過, 表姐成日就話呢間學校上網比人唱到好衰! 但係我就咁睇囉, 有人唔鐘意POST上網, 就一定有咁衰講到咁衰, 除非真係好到無人有啦!
咁都好抵 wor!
回覆刪除我個仔禽日收到通知藍田啟思收左下午班。但係我老公就鐘意傳統既保良局金卿, 等佢上小學唔好咁辛苦。不過, 我都係最想祟真!!!!
[版主回覆11/03/2011 09:40:24]傳統真係有好有唔好, 好就係希望佢地早d適應做填鴨, 第時上小學真係可能ok d, 唔好就咁早就比佢地做填鴨, 咁細個就可能會好辛苦(因為我都覺好辛苦)!
最好就係唔洗搭車返學:p
回覆刪除[版主回覆11/03/2011 10:49:31]我覺得, 如果間學校真係好好, 而又收左, 但係又要搭車, 咁我都會選擇比佢搭車番學, 若然唔係真係太遠的話!
不過, 如果間學校又幾好, 又唔使搭車, 咁就更係更加好啦!!!
學做西人!!!
回覆刪除[版主回覆11/07/2011 12:43:59]唔使要西晒嘅~