2011年11月3日 星期四

點都係香嘅!




滕滕細個bb嗰時, 我同老公都好鐘意聞滕滕d腳趾"喇", 因為貪佢有汗出, 有嗅味! 再加埋d BB味, 對腳就真係堅好嗅都冇人有!

 

唔知點解, 滕滕大左, 對腳冇咁大汗, D嗅味就小左好多, 唔係咁好聞!

 

不過, 老公同我講, 滕滕夜晚瞓左覺, 著住條片, 有D尿味, 係好好聞! 其實滕滕每晚一瞓著, 成個身都出晒汗, 就算臨瞓前換左套乾淨睡衣先上床瞓, 都會成身濕下, 到十一點幾十二點, 我都要同佢換汗巾! 而呢d酸縮味, 都係我鐘意嘅, 再加埋d尿味, 真係都索幾下~~~!

5 則留言:

  1. 我食緊早餐架XD
    [版主回覆11/04/2011 14:34:31]正囉~!

    回覆刪除
  2. 唔知點解我杯咖啡有酸縮味=.=
    [版主回覆11/07/2011 12:50:22]送架!

    回覆刪除
  3. *o*
    [版主回覆11/07/2011 12:50:39]^_^ !!!

    回覆刪除
  4. 佢屙篤"bi"都係香架啦
    [版主回覆11/07/2011 12:51:14]不過, 佢而家d屎真係好嗅~!

    回覆刪除
  5. 唔係呱....香?!
    [版主回覆11/08/2011 10:22:40]香香地又嗅嗅地, 唔聞又引起嗰隻~

    回覆刪除