2011年11月1日 星期二
死人仆街"香港寬頻"!!!
屋企固網電話係8月31同pccw合約滿, 就係7月20日, 我打去香港寬頻登記, 同佢地簽新約!
係對話當中, 我已經三番四次同個小姐講, 我係pccw係8月31日先完約, 唔該你地睇清楚先好同我勾線出嚟! 而嗰個小姐都再三提醒我, 師傅裝線嗰日會比張"客戶終止服務通知書"我, 要寫番pccw個登記人, 同埋係佢公司個登記人資料, 如果裝線後30內我冇fax番比佢地, 咁就會有extra 嘅收費!
7月23日, 有師傅上門安線, 個師傅比左份form我, 亦都有提醒我, 叫我30日內要fax 番去佢公司, 如果唔係就會另有費用!
係7月25日朝早, 我就張份"客戶終於服務通知書" fax去香港寬頻!
不過, 係8月25日, 香港寬頻就同我係pccw勾走左條線!
佢老味, 跟住我就收到pccw寄左封信嚟比我, 罰我比 $440!!!
我打去pccw問, 點解我都比晒成個合約內嘅全部月費啦, 仲咩仲要收我$440? 如果我未完約而唔比月費就勾線, 就話罰我 $440啫!
其實pccw都好賤, 佢話就算你比晒合約內嘅所有月費都要罰錢, 因為你係合約未完就勾線喇!
你話, d電信公司幾撚九吖!
而香港寬頻, 都唔撚弱, 我打去同佢理論, 我話我打嚟同你地簽合約嗰一日, 我都三番四次好清楚咁同你地講, 要8月31日同pccw合約完左先好勾線, 而家無啦啦係8月26勾乜嘢先?
佢地個答案都好Q無懶, 佢話因為我份"客戶終於合約通知書"上面冇註明係幾時要佢地勾線, 咁佢地收到我份FORM就由嗰日計起嘅第30天就勾線喎!
我問番香港寬頻, 佢地份"客戶終止通知書"上面, 跟本冇一欄係要我地寫番係舊公司幾時完約? 上門師傅亦都冇叫我搵個空白位填番幾時合約終止嘅資料! 而佢地番查錄音, 都話我當時confirm 合約嗰時係有講得好清楚我係8月31日完約! 咁我係記得好清楚confirm 合約嗰日, 咁既然已經講得咁清楚, 而份"客戶終止通知書"上面(我都睇得好清楚)又冇一欄係要寫個舊contract 係幾時完, 幾時可以勾線, 咁點會無啦啦會有意識係上面空白位再註明個舊contract 幾時完呀!!!
所以就係咁, 我就send左d資料比消委會! 消委會10月中第一次回覆, 佢話香港寬頻話自己有責任, 但係我都有, 因為我係份"客戶終止通知書"上面冇寫明幾時先可以勾線喎! 而香港寬頻覆番, 用番電話正價嚟計, 去扣番220比我!
sorry! 香港寬頻係唔撚係痴左交筋??? $220, 冇可能囉, 咩我都有責任呀??? 我已經係電話到講得好清楚我係8月31日先完約架! 係佢地d staff做錯嘢, 我點樣有責任呀!!! 都交交地架!!!
與此同時, 我收到收數公司電話, 係追pccw個罰款費! 我都好串, 我同個收數亞哥講件事係香港寬頻攪錯, 提早勾左線出嚟, 而家我已經pass左去消委會, 叫佢等等啦! 個收數亞哥就不停叫我跟跟, 係咁叫我跟跟, 咁我就忍唔住問佢, "請問跟咩呢??? 我都話pass左過去消委會啦, 請問仲要跟d咩呀? 你成日係咁叫我跟, 仲有咩要跟呢? 有咩都pass左過去啦, 就算係跟, 都係消委會跟啦? 係咁叫我跟, 我就真係唔知仲有d咩要跟喇? 不如你話比我知有d咩要跟啦? 你係咁叫我跟跟跟!!!"
到左今晚放工番到屋企, 收到消委會封信, 佢話香港寬頻話括免我由2011年6月至10月嘅上網費用$440! 我每個月上網都只係$99, 就算6月至10月加埋都係 $396, 何來係$440??? 再者, 6月至10月嘅上網費我都已經比左, 時間都已經pass左, 請問括乜春???
仲有, 消委會封信, 話如果我仲係唔接受, 就叫我去小額喎!
你話, d電信公司幾撚仆街冚家產吖!!! 明明聽番電話錄音, 都答番我係好清楚有講, 但係因為張form我冇填番幾時完約喎! 你話賤得幾交關!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言