"冇喎!"
唉~ 今日又同滕滕去睇醫生喇! 上次發完燒好番一個星期就開始咳喇, 頂左一個星食猴早散都唔得, 越咳越緊要, 尋晚仲瞓瞓下咳到嘔! 其實嘔都好架, 因為隻豬仔有鼻涕都唔"申"左佢出嚟, 食日索番晒入去, 叫極佢"申"都唔肯, 咁一次過嘔左大部份出嚟, 起碼唔使頂住係個喉嚨到, 舒服左好多啦!
DR話佢上次啱啱好番就轉天氣, 咳係好正常架, 再加上滕滕都只係啱啱好就轉喇, 所以又起過囉! 死唔死吖, 工人姐姐都話點解滕滕一個星期就去睇一次醫生, 點算呀!
呢兩日, 我耐唔耐就問滕滕, 工人姐姐平時有冇"meet"佢, 問左7/8次都答我"冇喎"! 為左確保滕滕知道咩係"meet", 我就叫佢試下"meet"我一次, 好彩~ 滕滕真係知道咩係"meet", 所以滕滕答得我咁firm係冇, 我估應該個工人冇"meet"佢囉!
滕滕肯唔肯帶口罩返學?
回覆刪除阿仔讀果間出左通告, 小朋友有病要好返至返學。
[版主回覆11/14/2011 15:28:24]我未試過比佢帶mask呀, 因為唔使比我估佢都唔肯, 因為口水牌佢都唔肯帶, 更何況個mask呢~
同埋, 個工人同我講, 佢好多時候都係冇事冇幹咁番學, 跟住放學番嚟就開始唔舒服喇, 所以你呢個建議, 等我同老師講下先!
又病????點攪呀~~~
回覆刪除[版主回覆11/15/2011 12:33:36]個個朋友之前都同我講定左架喇, 一番學就好多病, 但係我估唔到咁密啫~
做乜無拉拉覺得個工人會meet佢既呢
回覆刪除[版主回覆11/17/2011 11:18:16]軒軒佢有時真係好死曵架, 就算個工人頂佢唔順去"meet"佢, 我都會信囉! 咁當然, 我就更係唔會比個工人"meet"佢啦, 自己打就一回事, 但係工人就絕對唔可以喇!