表姐8月問我借錢, 係借錢時話分兩個月還番比我, 上個月因為屋企整廚柜買熱水爐, 追左表姐一次, 佢先還番一半比我! 仲要我講大一番說話解釋點解要叫佢還錢! 一唔追佢都唔會出聲, 一追佢, 佢就話諗住6000到左就諗住一次過比番我!
6000蚊我就到左手, 大部份朋友都到左手, 所以我今日又同佢追埋嗰一半! 我同佢講, 藉口係我同老公嘈交, 話老公話我屋企冇錢都仲要借比人! 表姐一覆番嚟, 好撚串囉, 佢話一場表姐妹唔使咁嘅, 呢個月尾還番比我! 叫我放心, 點都唔會拖我嘅!
喂, 而家咩世界呀? 乜爭人錢仲咁嗅串?!
佢又同我講, 佢今個月得番一千蚊用, 咁點解得番一千蚊用, 又去街嘅??? 一家四口呢個月係得一千蚊用, 乜仲可以去街咩??? 佢同我講話佢未有6000蚊, 唔係卦, 我唔係好信囉, 未到我地呢批登記, 佢同佢老公就已經晨早去登記左啦!
而家問佢又話打算今個月月尾! 無錯, 上一次話7号比我就7号比我, 但係都係要我出口先話7号, 咁即係如果我今日唔問佢, 下個月先問, 就話打算唔知幾多号會還比我啦!
真係好撚興幸, 佢話問我借多二千嚟"袋住", 我冇借到比佢!
照計,我同你都係同一批吖,點解我都未有$6,000架~~~
回覆刪除你...你...你...以後真係唔好再借錢比人喇~~~
你成日都比佢蝦架,我好鄧你唔底呀,都唔知咩世界,借錢比佢都仲要咁撚串。
[版主回覆11/16/2011 10:29:10]我老公話佢都未有! 我覺得佢有, 只係有可能, 不過就算如果佢真係有, 我估佢都唔會即刻比番我, 因為佢之前既然講話想問我借多二千嚟袋住先, 所以我知道佢會寧願自己鬆動d都唔會咁快比番我!
等佢還埋呢一半, 我就會同佢講, 唔想再傷感情, 叫佢以後唔好再問我借錢, 因為我唔鐘意d人自己有打算又唔出聲!
即使得返 $1000 使?! 都係佢地自己做成 ga 啦!
回覆刪除我讚成你同佢講, 唔想再傷感情, 叫佢以後唔好再問你借錢。
[版主回覆11/16/2011 14:07:49]d朋友話如果我咁講會串爆佢喎! 不過我就覺得, 佢咁答我都唔客氣啦, 我仲使唔使同佢客氣呀!