http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
靚~~~不過我好怕呢類質地發出嘅聲...[版主回覆11/30/2011 12:56:36]係呀, d聲我都唔多鐘意! 好酸呀!
靚~~~不過我好怕呢類質地發出嘅聲...
回覆刪除[版主回覆11/30/2011 12:56:36]係呀, d聲我都唔多鐘意! 好酸呀!