2011年11月19日 星期六

滿足~


今日, 同學幫個女去開B-day party, 我同滕滕兩點鐘就到左喇, 原本同學話d腳斉晒, 佢都冇份打, 但係點不知只得佢伯娘同埋伯娘個女到左, 以我同學份人, 佢一於唔放過啦!

明明話4點切cake, 點不知表嫂遲左好多, 攪到成5點先有得切! 好後悔呀, 我一張相都冇影過, 只有主人家影咋! 其實理應ok啦, 最緊要有影啫, 只可惜, 我呢個同學唔係成日up-load相架, 所以都唔知幾時有得睇!

滕滕呢, 原本入左屋就話好驚, 玩玩下, 同學個伯娘好似驚d囉, 因為佢問我"你個仔玩到咁癲, 你怕唔怕佢今晚發惡夢呀?!" 我都答得佢幾衰, 我話"如果發惡夢, 咪抵死囉, 邊個叫佢玩得咁癲呀!"  亞伯娘聽到我咁答, 當堂話我抵死, 好心唔好咁衰啦! 乜好衰咩? 咁我講事實之嘛  !

滕滕玩得開心之餘, 我都打得好開心! 雖然我係叻, 但係過到引! 而且打得咁細, 窮百幾二百都唔緊要啦, 又唔係成日, 開心就ok囉!

結果, 打到8點鐘就食晚飯, 食完就番屋企喇, 不過滕滕仲好唔願瞓, 我問佢眼瞓唔眼瞓, 佢答我眼瞓, 不過唔瞓!  見佢咁開心, 就破例11點先瞓喇, 唔使5分鐘, 就已經zzzz zzzzz zzzz...........


1 則留言:

  1. 耐唔耐打下牌真係有益身心架!
    [版主回覆11/25/2011 10:03:00]我都覺得係, 尤其係我呢d水魚, 最緊要係比自己人厄, 好過比人地厄啦!

    回覆刪除