一個迷!!!
奶奶屋企固網電話完約, 原本打算射番個波比老公攪, 佢一句話唔識就唔攪!
喂! 我自己亞媽就話我攪啫, 咩事唔係我屋企d嘢都要我攪先???
好算! 老公死死地氣求我幫佢攪, 見佢咁有誠意, 咁好, 我攪, 大人不記小人過!
本身奶奶個電話係老爺個名, 所以就fax死亡証比佢地先可以轉到我個名!
因為d電信公司成日張d嘢攪到複雜化(等我地d人唔明唔使理, 就算比多錢都唔知就唔使追), 個截數日同個合約開始/完又唔可以整到同一日, 所以預繳左嘅電話費, 就會因為合約完而多左! 但係因為轉左名, 所以多左費用, 係唔會pass過嚟我呢個a/c! 而最攪笑, 就係我已經比左登記人我老爺個死亡証佢地, 但係佢地話, 之前比多左嘅費用, 張票都係仍然寫番老爺個名!!!
我同個小姐講, 問佢點解佢公司咁唔make sence, 我都比左死亡証佢地啦, 仲開張票比個死人仲咩事先??? 燒比佢呀??? 我既然比左張死亡証你地, 最多話要奶奶同老爺張結婚証明書, 証明佢地係夫妻關係, 咁張票就開比奶奶, 就正常囉!
結果, 個小姐問完覆我, 都張票都係要開老爺個名, 收到張票, 就連同奶奶&老爺張結婚証明書+死亡証去佢地門市到換過張票喎!
都痴交線!!! 多此一舉!!!
因為登記個名係你老爺,所以開票就一定會寫返你老爺個名,呢啲都係公司規矩喇~~~
回覆刪除[版主回覆11/03/2011 10:46:46]我知道公司rule係咁, 但係係唔係可以有多條rule呢? 例如好似登記人過左身, 咁就退番比個伴侶呢?
我又唔係好相信咁耐以嚟, 佢從來都冇客戶過左身囉!