第一場, 係兩個小學同學結婚, 我去左觀禮! 識左成廿幾年, 佢地兩個而家先tak得著, 仲要係火速結婚, 拍左拖半年就結喇, 之前我地成班同學仲話輸賭, 買佢兩個一年到先結婚, 點不知爆冷!!!
希望呢個係佢地大家嘅最後一個啦, 因為大家之前都行左好多冤枉路, 如果可以的話, 我都想佢地結完婚就最好即刻有左潻, 因為個女同學好鐘意小朋友, 咁快d生囉, 就唔好拖喇, 年紀又唔係細
第二場, 就係今晚約左班舊同事食飯喇! 舊同事, 我只係得一班咋, 咁大個女都係轉過一次工, 如果問我點樣對付d賤人, 我就ok, 但係如果問我見工嘢, oh, sorry! i don't know!
同事, 就係咁, 一斉做嘢, 始終有利益衝突, 好多時都會因工作而嘈交, 而家大家分開左, 就可以好開心咁又講又笑, 感覺上開心過以前!
而家有whatsapp真係好, 成班人chat, 又唔使繼個send message, 真係方便! 不過, 唯一就係而家仲有人唔係用緊智能電話, 所以我都仲要用人手call 佢地呀!
舊同事都可以變朋友添呀~~~
回覆刪除[版主回覆11/14/2011 11:54:37]同事就唔可以, 舊同事就可以囉~
大家咁話~~~所以相見好同住難都係咁嘅原因
回覆刪除[版主回覆11/14/2011 12:26:59]對! 對! 對!