http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
滕滕好醒目呀!我旅行返來啦!不過對呢間旅行社的感覺超差,每餐都食唔飽呀!幾慘呀!康x依家真係掛羊頭買狗肉呀,前排仲上x報紙...........唉!以後唔會再跟呢間嘢啦!第一次同個囝去旅行,但成團人餐餐唔飽,又無得出去食,囝囝返來瘦咗好多,好心痛................[版主回覆11/29/2011 12:02:13]你番嚟喇! 得閑就(得閑先呀)就POST D 相上FB啦, POST 上 BLOG麻煩D!仲咩冇得出去食呀, 本身食佢地嗰D唔飽都預左啦, 但係點解連出去食都唔可以呀?
第一張相係探熱???[版主回覆11/29/2011 15:16:53]係呀! 朝朝早例牌動作!
好似瘦左既?[版主回覆11/29/2011 23:07:35]可能呢排成日食藥囉~ 番左學就病多左喇, 停左一個星期多d又要睇dr, 都唔知幾時先可以停下!
我都未摸透點用呢個新blog呀!呢間康x住的酒店係生長水遠,又唔比我哋在市區食埋先返去呀!你知道嗎?佢將啲菜單全部都只係上一半,整體來講係每人夾一次菜就無得再返夾啦,(有啲係夾一次都無機會呀)仲係一細碟花生當一碟,有幾細碟呢啲好似花生的菜餚都死緊啦!邊有得食先得架!返到酒附近又無嘢食,成十點邊有嘢食先得架!講起真係把鬼火呀![版主回覆11/29/2011 23:08:11]你去邊樹呀, 咁陰公!
第二張相玩"木"咀表情~~~[版主回覆11/30/2011 12:52:55]佢係到食緊餅餅啫~
滕滕好醒目呀!
回覆刪除我旅行返來啦!不過對呢間旅行社的感覺超差,每餐都食唔飽呀!幾慘呀!康x依家真係掛羊頭買狗肉呀,前排仲上x報紙...........唉!以後唔會再跟呢間嘢啦!第一次同個囝去旅行,但成團人餐餐唔飽,又無得出去食,囝囝返來瘦咗好多,好心痛................
[版主回覆11/29/2011 12:02:13]你番嚟喇! 得閑就(得閑先呀)就POST D 相上FB啦, POST 上 BLOG麻煩D!
仲咩冇得出去食呀, 本身食佢地嗰D唔飽都預左啦, 但係點解連出去食都唔可以呀?
第一張相係探熱???
回覆刪除[版主回覆11/29/2011 15:16:53]係呀! 朝朝早例牌動作!
好似瘦左既?
回覆刪除[版主回覆11/29/2011 23:07:35]可能呢排成日食藥囉~ 番左學就病多左喇, 停左一個星期多d又要睇dr, 都唔知幾時先可以停下!
我都未摸透點用呢個新blog呀!
回覆刪除呢間康x住的酒店係生長水遠,又唔比我哋在市區食埋先返去呀!你知道嗎?佢將啲菜單全部都只係上一半,整體來講係每人夾一次菜就無得再返夾啦,(有啲係夾一次都無機會呀)仲係一細碟花生當一碟,有幾細碟呢啲好似花生的菜餚都死緊啦!邊有得食先得架!返到酒附近又無嘢食,成十點邊有嘢食先得架!講起真係把鬼火呀!
[版主回覆11/29/2011 23:08:11]你去邊樹呀, 咁陰公!
第二張相玩"木"咀表情~~~
回覆刪除[版主回覆11/30/2011 12:52:55]佢係到食緊餅餅啫~