2011年11月21日 星期一

好煩!!!


人老左係唔係咁煩架!!!

奶奶今日入左嚟, 佢今晚已經講左3次, 都係同一樣嘢, 就係佢細佬人個孫去飲茶要食D乜要食D乜! 我知道人老左係會長氣D, 不過我真係頂唔順, 因為奶奶一個星期入嚟一次, 佢每次最少講3次, 次次都要我應佢, 我真係唔想應咁多次囉, 因為真係好練煩!!!

5 則留言:

  1. 一星期一次就尽量忍下啦。當比面你老公 law
    [版主回覆11/22/2011 12:24:55]佢呢個話題, 同一樣嘢, 足足講左兩三個月, 次次嚟都講呀!

    咁番到屋企都想抖下架, 佢入嚟我仲要應酬佢(因為我老公唔係到), 佢咁樣係咁不停講又唔出得聲, 我真係好難頂!!!

    回覆刪除
  2. 係咁架啦, 你將來可能都係咁, 所以忍下啦:)
    [版主回覆11/22/2011 12:26:38]我而家有時唔記得左d嘢都會講多次, 不過我奶奶將呢個話提足足已經講左兩三個月, 次次入嚟都講幾次架! 如果我可以唔使應佢, 咁樣會好d囉, 佢講10次我都唔會咁忟!!!

    回覆刪除
  3. 忍下啦,有時我阿爸同佢講一次電話,佢可以講成10次架,有時明明收左線,佢都可以打返轉頭再同你講架
    [版主回覆11/22/2011 12:27:45]自己老豆可以出聲, 同佢講佢已經講左幾次啦, 不過奶奶唔出得聲先難頂呀! 如果可以唔使應佢, 我就會舒服好多囉!!!

    回覆刪除
  4. 其實妳真係好有耐性架啦......
    [版主回覆11/23/2011 12:01:35]可能係因為我心情唔好, 所以佢又講嗰時, 我真係好想叫佢唔好再講!!!

    回覆刪除
  5. 咁你唔好應佢咪得囉:p

    回覆刪除