http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
一星期一次就尽量忍下啦。當比面你老公 law[版主回覆11/22/2011 12:24:55]佢呢個話題, 同一樣嘢, 足足講左兩三個月, 次次嚟都講呀!咁番到屋企都想抖下架, 佢入嚟我仲要應酬佢(因為我老公唔係到), 佢咁樣係咁不停講又唔出得聲, 我真係好難頂!!!
係咁架啦, 你將來可能都係咁, 所以忍下啦:)[版主回覆11/22/2011 12:26:38]我而家有時唔記得左d嘢都會講多次, 不過我奶奶將呢個話提足足已經講左兩三個月, 次次入嚟都講幾次架! 如果我可以唔使應佢, 咁樣會好d囉, 佢講10次我都唔會咁忟!!!
忍下啦,有時我阿爸同佢講一次電話,佢可以講成10次架,有時明明收左線,佢都可以打返轉頭再同你講架[版主回覆11/22/2011 12:27:45]自己老豆可以出聲, 同佢講佢已經講左幾次啦, 不過奶奶唔出得聲先難頂呀! 如果可以唔使應佢, 我就會舒服好多囉!!!
其實妳真係好有耐性架啦......[版主回覆11/23/2011 12:01:35]可能係因為我心情唔好, 所以佢又講嗰時, 我真係好想叫佢唔好再講!!!
咁你唔好應佢咪得囉:p
一星期一次就尽量忍下啦。當比面你老公 law
回覆刪除[版主回覆11/22/2011 12:24:55]佢呢個話題, 同一樣嘢, 足足講左兩三個月, 次次嚟都講呀!
咁番到屋企都想抖下架, 佢入嚟我仲要應酬佢(因為我老公唔係到), 佢咁樣係咁不停講又唔出得聲, 我真係好難頂!!!
係咁架啦, 你將來可能都係咁, 所以忍下啦:)
回覆刪除[版主回覆11/22/2011 12:26:38]我而家有時唔記得左d嘢都會講多次, 不過我奶奶將呢個話提足足已經講左兩三個月, 次次入嚟都講幾次架! 如果我可以唔使應佢, 咁樣會好d囉, 佢講10次我都唔會咁忟!!!
忍下啦,有時我阿爸同佢講一次電話,佢可以講成10次架,有時明明收左線,佢都可以打返轉頭再同你講架
回覆刪除[版主回覆11/22/2011 12:27:45]自己老豆可以出聲, 同佢講佢已經講左幾次啦, 不過奶奶唔出得聲先難頂呀! 如果可以唔使應佢, 我就會舒服好多囉!!!
其實妳真係好有耐性架啦......
回覆刪除[版主回覆11/23/2011 12:01:35]可能係因為我心情唔好, 所以佢又講嗰時, 我真係好想叫佢唔好再講!!!
咁你唔好應佢咪得囉:p
回覆刪除