2011年11月5日 星期六

又係失望的一天!



原本, 今日應該好開心, 因為我已經預備一連串嘅節目比滕滕!

 

今朝約左10:00 interview, 跟住約梓祐同嫲嫲飲茶, 飲完茶就去太古探我個FRD, 玩完就黃昏番屋企同老公食飯!

 

不過, 可能尋晚ZIP襯呀, 今朝7點, 滕滕就鼻塞到瞓唔著, 我話同佢去DR到, 要食甜甜, 佢都話好呀! 所以去完interview, 就去睇DR, 睇完DR 約左梓祐飲茶之後就番屋企喇!

 

原本又係諗好晒好多街去架, 而家又冇啦!

4 則留言:

  1. 平時有足夠維他命c 攝取嗎?
    [版主回覆11/08/2011 10:21:19]滕滕都食好多唔同類型嘢架, 如果講維他命, 佢應該夠晒架喇!

    不過, 都係嗰句, 番左學就好嘢比人傳染啦~

    回覆刪除
  2. 小心身體, 呢排又凍番
    [版主回覆11/08/2011 10:22:06]thx! 我會比多件衫佢, 寧願熱d除左佢好過凍啦!

    回覆刪除
  3. za~~~個個廣告係咩呀?試下買比佢食吖~~~
    [版主回覆11/08/2011 10:31:34]咩嚟架??? 唔明! 因為我而家冇乜時間睇電視呀!

    回覆刪除
  4. 你等我今晚金精火眼睇廣告先,聽日答你

    回覆刪除