我有時真係好頂唔順老公, 樣樣要求都咁高, 大佬, 好難下下滿足到你架!
買左支浴室暖管, 裝左喇, 今次都算快, 買左番嚟兩個星期, 比我串幾下就終於裝好!
不過, 唔好以為裝好左支暖管就可以安落晒, 因為個拉繩開關唔係咁方便, 所以個插蘇制要換一個有開關就會比較好D! 我叫老公去買番而家廚房用開嗰個, 不過老公就話係荃灣搵左好多電器鋪都搵唔到, 屯門都冇! 乜真係咁難買咩? 唔通而家唔出? 唔係卦, 有開關制嘅插蘇, 應該好comment 架!
老公同我講, 佢係出面見到嗰d個開關制佔左成個插頭嘅一半, 同埋開關制係凸左出嚟, 唔夠型喎~!
我: 唔夠型?????? 買個插頭, 唔使講型吓嘛? 唔怪得你話冇啦!
老: 更係要啦! 唔型買嚟仲乜呀!
我: 嘩~ 你想要有幾型呀! 只係一個插蘇咋喎!
老: 我見到嗰d, 個開關制都係凸左出嚟架, 我就係唔想要凸出嚟, 一d都唔夠型!
我: 我唔見得你又有幾型囉! 買個插蘇都話要型!
老: 戇居!
結果, 我叫細佬同我去鴨記搵, 最後, 細佬真係幫我搵到呀, 我仲一買買左4個!
老公問我係唔係痴左線, 買咁多都唔知仲乜! 我答佢: 更係要買多d啦, 我相信4個都應該夠你餘生用架喇, 如果過左唔知幾耐, 你又話要買d型嘅, 咁我去邊到搵比你先!!!
我真係覺得天意弄人.
回覆刪除我們愛上的男人總有一d和自己很相反性格.
hahaaha
[版主回覆11/21/2011 12:50:35]如果性格相同, 又可能會又有另外嘅煩惱...........
@@ 不如話換個牆掣有開關重好啦....=___=!!
回覆刪除有少少多似一舉
[版主回覆11/22/2011 12:40:45]個牆制, 之前都係換過一次, 信心唔大, 所以換過個插頭感覺上好似好d, 安全d!
佢覺得呢個插蘇型咩?
回覆刪除[版主回覆11/24/2011 15:33:29]佢唔係覺得呢個插蘇型, 但係比起而家係出面買到normal嗰d, 呢個已經幾好樣喇, 因為我未出去睇過之前, 我都唔知道, 原來而家normal嗰d, 我都覺得真係幾核突! 就係之後睇過而家normal係電器鋪買嗰d, 我先知, 呢個已經好樣好多喇!