http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
呢條豬仔, 我真係頂佢唔順! 今日放工番到屋企, 第一時間就問個工人佢今日有冇瀨尿啦, 個工人答我有, 仲好多次, 跟住講講下就同我講: "佢好識扮嘢呀, 成日都係到扮嘢, 扮嘢好叻呀!!!" 咁我就問個工人仲咩事啦, 原來個工人每次入廚房, 隻豬仔就會撞個埋牆, 就住就會咋死係到同個工人講痛痛! 唔係撞個頭埋牆, 就撞去個欄到! 一係就張隻腳click入去個爛到, 跟住就同個工人講佢隻腳click住左痛, 慕求個工人唔好入廚房, 一係就入去就要九秘九出番嚟!
點解隻豬仔而家咁奸架!!!
佢醒 law! 我諗佢識就住, 唔會痛既 ~[版主回覆06/01/2011 11:56:00]我都覺得應該唔係好痛, 如果唔係, 點會係咁撞吖!
下次由得佢,或者放佢係high-chair到困住佢。[版主回覆06/01/2011 11:57:00]high chair 已經困唔住佢, 佢可以逃脫出嚟好耐喇!
佢好醒喎!識得呢招!不過呢招就令自己受傷無咁好囉![版主回覆06/02/2011 14:13:00]不過我諗應該唔係好痛, 如果唔係撞左一次之後就唔再撞啦!
好鬼奸...古惑
佢醒 law!
回覆刪除我諗佢識就住, 唔會痛既 ~
[版主回覆06/01/2011 11:56:00]我都覺得應該唔係好痛, 如果唔係, 點會係咁撞吖!
下次由得佢,或者放佢係high-chair到困住佢。
回覆刪除[版主回覆06/01/2011 11:57:00]high chair 已經困唔住佢, 佢可以逃脫出嚟好耐喇!
佢好醒喎!識得呢招!不過呢招就令自己受傷無咁好囉!
回覆刪除[版主回覆06/02/2011 14:13:00]不過我諗應該唔係好痛, 如果唔係撞左一次之後就唔再撞啦!
好鬼奸...古惑
回覆刪除