2011年5月30日 星期一

撞牆~

呢條豬仔, 我真係頂佢唔順! 今日放工番到屋企, 第一時間就問個工人佢今日有冇瀨尿啦, 個工人答我有, 仲好多次, 跟住講講下就同我講: "佢好識扮嘢呀, 成日都係到扮嘢, 扮嘢好叻呀!!!" 咁我就問個工人仲咩事啦, 原來個工人每次入廚房, 隻豬仔就會撞個埋牆, 就住就會咋死係到同個工人講痛痛! 唔係撞個頭埋牆, 就撞去個欄到! 一係就張隻腳click入去個爛到, 跟住就同個工人講佢隻腳click住左痛, 慕求個工人唔好入廚房, 一係就入去就要九秘九出番嚟!


點解隻豬仔而家咁奸架!!!


4 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年5月31日 凌晨1:34

    佢醒 law!
    我諗佢識就住, 唔會痛既 ~
    [版主回覆06/01/2011 11:56:00]我都覺得應該唔係好痛, 如果唔係, 點會係咁撞吖!

    回覆刪除
  2. 下次由得佢,或者放佢係high-chair到困住佢。
    [版主回覆06/01/2011 11:57:00]high chair 已經困唔住佢, 佢可以逃脫出嚟好耐喇!

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2011年6月1日 上午10:46

    佢好醒喎!識得呢招!不過呢招就令自己受傷無咁好囉!
    [版主回覆06/02/2011 14:13:00]不過我諗應該唔係好痛, 如果唔係撞左一次之後就唔再撞啦!

    回覆刪除
  4. 好鬼奸...古惑

    回覆刪除