2011年5月11日 星期三

好令呀~

尋日去買鏡, 無意中比我見到呢隻介子!



好鐘意呀, 只係49蚊咋, 直頭筍爆~~~!!!



p.s. 影左幾張相, 一睇, 先發覺原來自己隻手咁巢~


5 則留言:

  1. 隻指甲油色靚爆呀~~~
    [版主回覆05/12/2011 11:55:00]都ok啦, 係沙沙買架, cheap 嘢嚟, 好似廿幾蚊之嘛! 不過呢隻色我都係第一次見咋!

    回覆刪除
  2. 係喎. 反而好like妳搽既甲油... 好high咁呢...
    [版主回覆05/12/2011 17:36:00]好high咁咩 ?!

    回覆刪除
  3. 好高貴囉. 深紫色喎...
    [版主回覆05/12/2011 17:51:00]呢隻紫唔止靚, 仲係好特別, 因為我都係第一次見呢隻色咋~
    至於高貴, 我都知我都有小小架喇  !!!

    回覆刪除
  4. 小姐, 妳妄想症發作呀 . 我係話隻指甲油既colour . 唔係話妳高貴喎!!
    [版主回覆05/12/2011 22:17:00]得閑妄想下都唔錯吖, 個人都開心D喎~

    回覆刪除
  5. 哈哈,你隻介指係主角,點知個個都留意你隻指甲油色,哈哈哈,我諗你要介紹一下你隻指甲油喇
    [版主回覆05/13/2011 17:19:00]介紹下........都好!

    回覆刪除