2011年5月11日 星期三

多嚿魚+無練聊!

呢個世界, 有d人真係好多只嚿魚! 既然唔fd, 就唔好睇我d嘢啦, 又要八撚卦!


係唔係身有屎, 所以先覺得人地話佢, 原本我都只係冇嘢, 發洩左講左出嚟就算喇, 不過d人就係八撚卦, 所以就八我d嘢, 有咁啱就得咁橋, 陰差陽錯就睇到d又睇唔到d, 咁佢就以為我好練唔妥佢!


oh, sorry, 原本我都唔係話佢, 不過就係因為八撚卦囉, 所以佢就連最basic嘅connection都cancel 埋! ok, 唔緊要, 因為本身都已經唔係好fd, 所以我唔係好care佢咁做, 不過, 既然係咁, 就唔好咁多九餘, 睇我d嘢啦!!!


4 則留言:

  1. 唔好勞氣啦!
    [版主回覆05/03/2011 11:19:00]其實就唔係好勞氣啫, 只係好一個迷!

    回覆刪除
  2. 你咪當佢係路人甲囉,唔好勞氣^^
    [版主回覆05/03/2011 11:19:00]佢係路人甲就更架喇, 一年都唔知見唔見到5次!

    回覆刪除
  3. 村姑 C 9 仔 *.*2011年5月2日 晚上8:07

    傷身 ga ~ 唔好為 d 衰人唔高興 ~
    [版主回覆05/03/2011 11:20:00]佢唔睇我d嘢, 我唔會咁囉, 佢又要扮高姿態, 又要扮勁, 咁唔好睇我d嘢啦!

    回覆刪除
  4. 佢成身屎呀嗎....
    [版主回覆05/04/2011 00:09:00]真係, 佢心知肚明啦!

    回覆刪除