2011年5月4日 星期三

咁鬼煩架!

今日去左啟思到交晒支票, 比晒D回條番去喇, 不過其中有一張就話要比DR填番D針卡資料!


我打去DR到, 諗住同佢講我會搵courier send去佢到, 叫佢幫我填, 不過DR話我要帶埋滕滕去, 因為嗰到有D嘢係要DR check 過先可以填喎!


乜咁鬼煩架! 同滕滕打針嗰個dr就係佐敦, 另外平時睇開嗰個每次都要到診卦号, 卦左号之後就要等成個幾兩個鐘! 唉~ 真係好鬼煩, 又要搵dr!!!


3 則留言:

  1. 都係安全著上啫
    [版主回覆05/05/2011 10:12:00]咁都一路keep住去健康院架嘛, 無啦啦又要嘥幾舊水去睇一睇醫生做檢查! 我真係好想知究竟係唔係所有嘅幼稚園都要呀!

    回覆刪除
  2. 我可以答你...唔係, 救世軍乜都唔駛架...係D懶係野嘅先要...
    [版主回覆05/06/2011 10:05:00]懶係嘢.........?! 我又唔覺啟思有幾勁囉! 我尋日打去問佢地, 係唔係一定要body check??? 點解無啦啦又要我洗幾百蚊去見一見個dr, 係唔係間間幼稚園都一定要架??? 個女仔答唔到我!!!

    回覆刪除
  3. 就係唔勁先至懶係野...

    回覆刪除