2011年5月29日 星期日

好唔捨得~

上個星期先成家人去左5日旅行, 番工4日工又放星期六日, 點解好似放極都唔夠架?!


唔係因為我想懶, 而係我唔捨得滕滕, 好唔想番工係因為我仲好想對住滕滕多d呀!


要湊滕滕雖然好辛苦, 不過又真係好開心, 但係佢有時又真係曵得好緊要, 叫極都唔聽, 仲以為係同佢玩, 真係激到你吐血!


滕滕, 你可唔可以乖多小小呢, 媽me唔貪心, 只係想你每日可以有15-30分鐘係坐定定睇下書又好, 睇電視又好, 或者你自己玩又好, 可唔可以呀? 你咁唔停法, 我怕我個心得, 但係個身唔得喎~!!!


6 則留言:

  1. 你買PUZZLE俾佢玩呀! PLAYGROUP個MISS又係見ANSON坐唔定, 佢教我同佢玩PUZZLE, 佢真係玩到15MIN以上O架! 你要讃佢叻同快喎! ANSON仲要我拍手讃佢添, 好攪笑O架. 你都試吓啦!
    [版主回覆06/01/2011 11:28:00]我之前有比puzzle佢玩, 不過佢唔係要嚟切, 係要嚟咬, 所以我收埋晒喇!
    不過而家唔知又變成點呢? 等我試下先!

    回覆刪除
  2. 再去沙灘玩沙
    [版主回覆06/01/2011 11:28:00]但係有時都想佢可以係屋企定定地架嘛, 因為就連快速煮飯佢都係出面攪攪震!

    回覆刪除
  3. 睇電視呢?15分鐘定定地,得唔得呀?
    [版主回覆06/01/2011 12:10:00]唔係好得呢~
    我之前就係叫個工人, 只係係佢煮飯嗰時開dvd比佢睇, 諗住佢可以定定地睇一陣都好吖, 不過我諗5分鐘左右都還可以!

    回覆刪除
  4. 不如你問下專業意見吖!!!
    [版主回覆06/02/2011 14:00:00]我聽講過呢個年齡d小朋友都係咁上下~

    回覆刪除
  5. 緣份BB已駕到2011年6月1日 上午10:52

    我都係唔捨得個囝先放棄工作架!同自己個小朋友一齊真係好開架!你同我一樣都咁愛自己個囝!
    [版主回覆06/02/2011 14:02:00]但係我唔可以同你一樣, 辭左份工唔做囉~!

    回覆刪除
  6. 緣份BB已駕到2011年6月2日 上午11:09

    你有一份咁好嘅工作,更係咪辭啦!
    [版主回覆06/03/2011 10:59:00]係! 唔好講下一世, 我諗叫我今世再搵多一次, 都一定搵唔番!

    回覆刪除