http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
上個星期先成家人去左5日旅行, 番工4日工又放星期六日, 點解好似放極都唔夠架?!
唔係因為我想懶, 而係我唔捨得滕滕, 好唔想番工係因為我仲好想對住滕滕多d呀!
要湊滕滕雖然好辛苦, 不過又真係好開心, 但係佢有時又真係曵得好緊要, 叫極都唔聽, 仲以為係同佢玩, 真係激到你吐血!
滕滕, 你可唔可以乖多小小呢, 媽me唔貪心, 只係想你每日可以有15-30分鐘係坐定定睇下書又好, 睇電視又好, 或者你自己玩又好, 可唔可以呀? 你咁唔停法, 我怕我個心得, 但係個身唔得喎~!!!
你買PUZZLE俾佢玩呀! PLAYGROUP個MISS又係見ANSON坐唔定, 佢教我同佢玩PUZZLE, 佢真係玩到15MIN以上O架! 你要讃佢叻同快喎! ANSON仲要我拍手讃佢添, 好攪笑O架. 你都試吓啦![版主回覆06/01/2011 11:28:00]我之前有比puzzle佢玩, 不過佢唔係要嚟切, 係要嚟咬, 所以我收埋晒喇! 不過而家唔知又變成點呢? 等我試下先!
再去沙灘玩沙[版主回覆06/01/2011 11:28:00]但係有時都想佢可以係屋企定定地架嘛, 因為就連快速煮飯佢都係出面攪攪震!
睇電視呢?15分鐘定定地,得唔得呀?[版主回覆06/01/2011 12:10:00]唔係好得呢~ 我之前就係叫個工人, 只係係佢煮飯嗰時開dvd比佢睇, 諗住佢可以定定地睇一陣都好吖, 不過我諗5分鐘左右都還可以!
不如你問下專業意見吖!!![版主回覆06/02/2011 14:00:00]我聽講過呢個年齡d小朋友都係咁上下~
我都係唔捨得個囝先放棄工作架!同自己個小朋友一齊真係好開架!你同我一樣都咁愛自己個囝![版主回覆06/02/2011 14:02:00]但係我唔可以同你一樣, 辭左份工唔做囉~!
你有一份咁好嘅工作,更係咪辭啦![版主回覆06/03/2011 10:59:00]係! 唔好講下一世, 我諗叫我今世再搵多一次, 都一定搵唔番!
你買PUZZLE俾佢玩呀! PLAYGROUP個MISS又係見ANSON坐唔定, 佢教我同佢玩PUZZLE, 佢真係玩到15MIN以上O架! 你要讃佢叻同快喎! ANSON仲要我拍手讃佢添, 好攪笑O架. 你都試吓啦!
回覆刪除[版主回覆06/01/2011 11:28:00]我之前有比puzzle佢玩, 不過佢唔係要嚟切, 係要嚟咬, 所以我收埋晒喇!
不過而家唔知又變成點呢? 等我試下先!
再去沙灘玩沙
回覆刪除[版主回覆06/01/2011 11:28:00]但係有時都想佢可以係屋企定定地架嘛, 因為就連快速煮飯佢都係出面攪攪震!
睇電視呢?15分鐘定定地,得唔得呀?
回覆刪除[版主回覆06/01/2011 12:10:00]唔係好得呢~
我之前就係叫個工人, 只係係佢煮飯嗰時開dvd比佢睇, 諗住佢可以定定地睇一陣都好吖, 不過我諗5分鐘左右都還可以!
不如你問下專業意見吖!!!
回覆刪除[版主回覆06/02/2011 14:00:00]我聽講過呢個年齡d小朋友都係咁上下~
我都係唔捨得個囝先放棄工作架!同自己個小朋友一齊真係好開架!你同我一樣都咁愛自己個囝!
回覆刪除[版主回覆06/02/2011 14:02:00]但係我唔可以同你一樣, 辭左份工唔做囉~!
你有一份咁好嘅工作,更係咪辭啦!
回覆刪除[版主回覆06/03/2011 10:59:00]係! 唔好講下一世, 我諗叫我今世再搵多一次, 都一定搵唔番!